Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تمام دستگاه‌های متولی برای ترافیک عید فطر تمهیدات لازم را اتخاذ کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان ری با اشاره به احتمال افزایش ترددها در آستانه عید فطر اظهار کرد: در راستای کنترل ترددها و کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از آن تمامی دستگاه‌های متولی باید آمادگی کنترل شرایط و مسیرها را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد که فرهنگ سازی در حوزه روستایی منجر به کاهش چشمگیر حوادث و آسیب‌ها شده لذا باتوجه به بودجه‌ای که در اختیار این حوزه قرار دارد باید با طراحی برنامه منسجم در حوزه راه‌های روستایی اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: در تقاطع سه راهی باقرشهر به منظور افزایش ایمنی باید تابلوهای مناسب نصب شود و نسبت به ایمن سازی آن اقدام شود.

توکلی تأکید کرد: عملیات اجرایی ایمن سازی محور چرمشهر از حسن آباد تا زندان تهران بزرگ آغاز می‌شود که قطعاً در کاهش تعداد تصادفات مؤثر است و در این راستا باید سایر عملیات‌های ایمن سازی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های شهرستان ری در اختصاص محل به عوامل اورژانس بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: حضور به موقع اورژانس و آتش‌نشانی در هنگام بروز حوادث جزو اولویت‌های مدیریتی شهرستان ری است که در این راستا نیز طرح ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان شهید رجایی برای بررسی اعلام شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تمهیدات ترافیکی عید فطر ترافیک شهرستان ری شهرستان ری ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بابت نصب علائم ترافیکی، خطکشی و ایمن‌سازی ترافیکی در راستای کاهش بار ترافیکی و تصادفات هزینه می‌کند.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی در خصوص مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری ارومیه اظهار کرد: موضوع تناسب خدمات بیمه تکمیلی با نیازهای پرسنل شهرداری یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شورای شهر این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به رقم ۸۰ میلیارد تومانی قرارداد بیمه تکمیلی با شهرداری ارومیه افزود: رقم‌این قراردادها می‌تواند کمتر شود یا به شیوه‌ای دیگر که منافع شهرداری و پرسنل در آن بیشتر شود تنظیم و باقی رقم در بخش‌های رفاهی پرسنل یا صندوق‌های وام ضروری پرسنل مورد استفاده قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان حجم فروش ۲۰ هزار میلیارد ریالی خدمات بیمه خودرویی در سال ۱۴۰۲ در ارومیه گفت: سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان شهرداری ارومیه بابت نصب علائم ترافیکی، خط‌کشی و ایمن‌سازی ترافیکی در راستای کاهش بار ترافیکی و تصادفات انجام می‌دهد که می‌شود با تفاهم با شرکت‌های بیمه‌ای بخشی از آن را توسط این شرکت‌ها تأمین کرد، چرا که بالطبع با کاهش تصادفات هزینه‌های آنها نیز کاهش پیدا می‌کند.

وحیدافشار ادامه داد: باید به سمت تنظیم تفاهم‌نامه مشارکتی بین شهرداری و شرکت‌های بیمه‌ای در سال ۱۴۰۳ حرکت کنیم.

کد خبر 745131

دیگر خبرها

  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب های احتمالی
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نوشهر
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • ‍ ۶۰۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی جاده ارومیه سلماس هزینه شد
  • ایمن سازی محور ارومیه _ سلماس