Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:03:09 GMT

۱۶ واحد صنفی در گناباد و بجستان مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۰۰۵۱

۱۶ واحد صنفی در گناباد و بجستان مهر و موم شد

دکتر جواد صادقی نسب روز سه‌شنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شیوع کرونا ۲ هزار و ۷۴۵ گشت نظارتی مشترک با دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط از واحدهای صنفی مناطق زیرپوشش این دانشگاه در گناباد و بجستان انجام شد.

وی ادامه داد: یک هزار و ۴۵۵ واحد صنفی و مرکز عمومی و خدماتی در این شهرستان‌ها اطلاعات خود را در سامانه سلامت ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به راه‌اندازی سیستم نمونه گیری سرپایی بیماران کرونایی از روز دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: این اقدام نقش مهمی در شناسایی ناقلان کرونا و تسریع در قطع زنجیره انتقال آن در این مناطق دارد.

وی افزود: ویروس کرونا طی چند ماه آینده یا با شروع فصل گرما از بین نمی‌رود و هم اکنون در برخی نقاط گرمسیر کشور مانند خوزستان و هرمزگان شاهد اوج این بیماری هستیم.

صادقی نسب با بیان اینکه تعداد بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان این شهرستان رو به کاهش است، ادامه داد: رفتار این ویروس مشخص نیست و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌های اطراف همچنان درگیر بیماری کرونا هستند و با توجه به شرایط فعلی و مراودات گناباد و بجستان با این مناطق نمی‌توان با قطعیت موج دوم و سوم کرونا در گناباد و بجستان را در آینده نزدیک رد کرد.

شهرستان‌های گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا گناباد بجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناباد بجستان ویروس کرونا گناباد بجستان گناباد و بجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

 قدس گفت:  تجهیزات از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و در قالب طرح نوروزی امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد، ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه امسال معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های سلامت‌محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه‌کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فرآورده‌های سلامت‌محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • همه با هم برای جوانی جمعیت
  • لزوم توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی
  • فعالیت ۴۴ هسته و واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
  • گناباد در حوزه نهضت ملی مسکن در جایگاه برتر خراسان رضوی قرار دارد
  • دو مصدوم و دو فوتی در حادثه واژگونی خودرو در گناباد