Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:15:33 GMT

مشارکت دانشجویان جهادگر کردستان در رزمایش احسان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۰۳۵۳

مشارکت دانشجویان جهادگر کردستان در رزمایش احسان

معین استانی جمعیت جوانان گام دوم انقلاب عصر  سه‌شنبه در مراسم آغاز بکار این رزمایش اظهار داشت: در این طرح یک هزار بسته حمایت معیشتی در ۶ شهرستان توزیع می‌شود.

مرتضی زلب افزود: بعد از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب، قشری از جوانان برای تحقق بخشی از چشم انداز این بیانیه، جمعیت جوانان را راه اندازی کرده و در هر استان معینی برای آن تعیین شد که امروز این جمعیت برای مقابله با کرونا و کمک به معیشت مردم وارد عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در قالب رزمایش احسان دانشجویی ۳۰ هزار بسته حمایتی با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کشور توزیع می‌شود، تاکید کرد: از این میزان هزار بسته سهم کردستان است که کار توزیع آن از فردا آغاز خواهد شد.

معین استانی جمعیت جوانان گام دوم انقلاب با بیان اینکه شناسایی دقیق میدانی اقشار آسیب دیده از کرونا انجام شده است، افزود: ۳۰۰ بسته در بین خانواده های زندانیان نیازمند و بقیه در روستاهای مرحوم و مناطق حاشیه نشین شهرها توزیع می‌شود.

زلب اضافه کرد: روزشمار انسانیت برای جهادگران دانشجویی ۶۰ روز است که آغاز شده و دانشجویانی از اقوام مختلف از سراسر کشور به یاری مردم این استان شتافته‌اند که برگرفته از روحیه انقلابی و اسلامی و عصاره مکتب شهدا در خدمت به مردم است.

وی از این دانشجویان به عنوان خادمان بدون ادعا نام برد که سرشار از خدمت و ایثار هستند و یادآور شد: در مقابل مدعیان بدون خدمتی را داریم خسارت محض هستند و این وظیفه رسانه‌هاست تا این افراد را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

توزیع ۱۲۰۰ بسته حمایتی با کمک خیرین

قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان هم با بیان اینکه فعالیت‌های جهادگرانه قشر دانشجو از ۲۹ اسفند شکل گرفت، گفت: با مشارکت ناحیه بسیج دانشجویی استان و تشکل‌های دانشجویی جامعه اسلامی اقدامات موثری برای مقابله با کرونا رد قالب طرح هم عهد شهید سلیمانی در استان انجام شد.

سجاد مرتضی پور افزود: در هیمن زمینه ۳۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی تهیه و در حومه شهرستان سنندج و دیگر شهرستانها توزیع شد.

وی با بیان اینکه تامین بسته‌های معیشتی در مرحله نخست کمک مومنانه در نیمه نخست ماه رمضان در دانشگاه کردستان انجام شد، اضافه کرد: در مرحله اول یک هزار و ۲۰۰ بسته با کمک خیرین دانشگاهی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه کردستان دانشجو ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه کردستان دانشجو ستاد اجرایی فرمان امام ره ویروس کرونا دانشگاه کردستان دانشجو ستاد اجرایی فرمان امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان