Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) منجیل، گفت: نحوه آموزش ها در این فرماندهی به گونه ای است که علی رغم تفاوت با گذشته و به روزتر شدن آموزش ها، می تواند برای سایر نیروها هم الگو باشد.

امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه با حضور در شهر منجیل از یگان ها و مراکز مهم فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش سپس با شرکت در مراسم پایان دوره 22 عالی رسته ای عملیات آبی خاکی، ماه رمضان را فرصتی برای نزدیکی به خداوند و خودسازی معنوی دانست و اظهار کرد: خداوند متعال در این ماه درهای رحمت خود را به روی بندگان می گشاید و همه ما باید از این فرصت برای تقویت ارزش های معنوی بهره  ببریم.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش، آنها را مدافعانی جان برکف  نامید که در مسیر مقدس دفاع از مرزهای آبی کشور به شهادت رسیدند.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) منجیل به عنوان یکی از مراکز بسیار مهم آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این فرماندهی بسیار مهم بوده و به همین خاطر آموزش ها و برنامه های آن هم ویژه است، لذا نحوه آموزش ها در این فرماندهی به گونه ای است که علی رغم تفاوت با گذشته و به روزتر شدن آموزش ها، می تواند برای سایر نیروها هم الگو باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی نيروي دريايي ارتش تکاوران نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی ارتش آموزش تفنگداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد ساجدیان ظهر جمعه در جمع مردم با اشاره به اهمیت محیط و عوامل دیگر در تربیت انسان اظهار کرد: محیط، دوستان، آب و هوا، نوع پوشش مردم، آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند.

امام جمعه صالح آباد بیان کرد: بنا به فرموده حضرت علی (ع) کودک همچون زمینی پاک است و قلب او آماده پذیرش است و می‌توان در قلب این کودک فضائل اخلاقی و یا رذائل اخلاقی را کاشت.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سال گذشته در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش سال گذشته در روزهای پایانی شهریور و در دقیقه نود اقدام استخدام افراد با سن بالا و بدون برگزاری دوره آموزشی و ضمن خدمت کرد که این خیانت به دانش آموزان و نسل محصل است و باید از مدتها قبل نسبت به تأمین نیرو و برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی اقدام می‌کرد.

ساجدیان افزود: جمهوری اسلامی با توجه به مدت زمان حمله موشکی که به اسرائیل انجام داد در واقع بزرگترین عملیات جنگی را در سطح دنیا انجام داد و این نشان دهنده توانمندی بزرگ نظامی ایران اسلامی است.

کد خبر 6082615

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • این افراد معلم می‌شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش