Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی بعد از ظهر سه شنبه در واکنش به دستگیری شهردار و دو تن از اعضای شورای شهر اوشان، فشم، میگون اظهار داشت: در جهت سیاست‌های کلان دستگاه قضائی کشور در مبارزه جدی و بی امان با فساد، خصوصاً فساد اقتصادی و با تلاش‌های شبانه روزی حوزه قضائی رودبار قصران و سربازان گمنام و بیدار امام زمان (عج) تعدادی از افرادی که به اتهامات مالی و زد و بندهای اقتصادی تحت تعقیب قضائی قرار گرفته بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده در زمان‌های مکرر و به انحای مختلف از جمله از تریبون مقدس نماز جمعه در خطبه‌ها نصیحت و تذکرات لازم را اعلام کردم، لکن مورد توجه قرار نگرفت و باعث این اقدام شد، هیچ تخلفی در منطقه از نگاه تیزبین و بیدار و هوشیار حوزه قضائی منطقه و سربازان گمنام امام زمان (عج) دور نبوده و هیچ مسئول متخلفی در شهرها و روستاهای منطقه مصون و در امان نخواهد بود.

امام جمعه رودبار قصران افزود: ضمن تبریک به مردم عزیز منطقه، از تلاش‌های جدی و شبانه روزی همه عوامل این اقدام به خصوص ریاست محترم حوزه قضائی رودبار قصران و سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر نموده و خواستار استمرار اینگونه اقدامات و همچنین برخورد عادلانه و قاطعانه با این افراد هستم.

وی از شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون خواست، ضمن مشورت با مسئولین امر در انتخاب شهردار جدید دقت کافی و لازم را به عمل آورند.

کد خبر 4929926

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه رودبار قصران شهرداری اوشان ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا کمک به نیازمندان بیرجند ایلام مواسات زلزله روابط عمومی رودبار قصران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سخت گرفته نشده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،امام جمعه شهرستان پلدشت ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشارهعملیات غرور افرین سپاه گفت: ما از آبرو، سرزمین، اقتدار، مردم مستضعف خود دفاع کردیم، ما انتقام واقعی و سخت را نگرفته‌ایم و انتقام سخت در راه است.

حجت الاسلام طالبی افزود ملت ایران با وعده صادق احساس غرور کرده و به دنیا نشان دادند که تجاوز به خطوط قرمز ملت را به شدیدترین صورت پاسخ می‌دهند.
وی تصریح کرد: امروزه دلاورمردان جان‌برکف رشد کرده‌اند که اجازه کوچک‌ترین تجاوز را به دشمن نمی‌دهند نمونه آن هشت سال دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: موشک‌باران رژیم صهیونیستی معادلات منطقه را تغییر داد و گفتمان اقتدار را در منطقه زنده کرد.
امام‌جمعه پلدشت افزود: ملت‌های منطقه با هر گرایشی متوجه شد که گفتمان انقلاب اسلامی برای ملت عزت و اقتدار ایجاد می‌کند و اگر ملت‌ها مسلمان باهم هماهنگ شده و در یک صف قرار بگیرند استکبار محکوم به شکست است.
طالبی گفت: تشکر ویژه از نیرو‌های هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی نظامی و امنیتی که اقتدار کشور را به رخ دنیا کشیدند.
وی تصریح کرد: اقدام ملت ایران در پاسخ به حمله رژیم غاصب به کنسولگری ایران در دمشق قابل تشکر است و دنیا را به وجد آمد.
وی اظهار کرد: ایران هر لحظه اراده کند می‌تواند دشمن و استکبار را آتش بزن، این تنها یک حرکت محدود و نمایش بود.
امام‌جمعه پلدشت افزود: دشمن از آن روزی بترسد که ملت ایران به بخواهد با تمام توان حمله کند و انتقام بگیرد.
طالبی گفت: ملت ایران به اقدام رژیم غاصب واکنش نشان داده و از ملت خود دفاع کرده و حق مسلم خود بود، اگر ما بخواهیم حمله کنیم حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

دیگر خبرها

  • انتقام سخت گرفته نشده است
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها
  •  عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ