Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@15:18:24 GMT

کرونا/ وضعیت 3 شهرستان اصفهان دوباره زرد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۰۵۵۶

کرونا/ وضعیت 3 شهرستان اصفهان دوباره زرد شد

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان از آخرین تصمیمات این ستاد در اصفهان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌اله غلامی عصر امروز در نشست ویدیویی با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس گزارش بهداشت و درمان استان تا روز ۲۲ اردیبهشت تعداد ۷ شهرستان از ۲۴ شهرستان استان دارای وضعیت سفید اعلام شده بود که در گزارش ۲۷ اردیبهشت مجدد وضعیتی تعدادی از این شهرستان‌ها زرد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان افزود: در گزارش ۲۷ اردیبهشت ماه فقط وضعیت چهار شهرستان اردستان، بوئین‌میاندشت، خور و بیابانک و گلپایگان سفید اعلام شده است.

وی با بیان این که این تغییر وضعیت حکایت از این دارد که باید همچنان مراقب وضعیت بهداشت عمومی، مراقبت‌های فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی باشیم، تصریح کرد: با توجه به گزارشی که از وضعیت کرونا در جنوب کشور و استان خوزستان ارائه شد، از آنجایی که که هرساله سفرهایی در این ایام از این مناطق به اصفهان وجود داشته و این مناطق در شرایط هشدار است در محورهای ورودی استان از جمله محور الیگودرز دوباره غربالگری‌ها فعال شده است.

غلامی اضافه کرد: شاهین‌شهر، بهارستان، زرین‌شهر، فولادشهر و بهارستان شهرهایی است که حجم قابل توجهی از سفرهای هم‌وطنان جنوب کشور به آن‌ها انجام می‌شود و بر همین اساس قرار شد طی هماهنگی با دستگاهای ذی‌ربط کنترل‌ها در داخل شهرها هم فعال شود.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان با اشاره به این که در جلسه امروز ستاد درباره بازگشایی رستوران‌ها بحث زیادی شد، تصریح کرد: در جلسه امروز قرار سد تا رستوران‌ها، مشابه هتل‌ها با رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی سخت‌گیرانه با ظرفیت ۵۰ درصد فعال شوند؛ یکی از نکات این دستورالعمل اصلاح چیدمان فضای داخلی رستوران‌هاست که باید متناسب با دستورالعمل باشد.

وی افزود: با توجه به عدم وجود فضای کافی در فست‌فودها، فعالیت آن‌ها همچنان بیرون‌بر خواهد بود مگر این که مشابه رستوران‌ها، فضای داخلی مناسبی داشته باشند که با رعایت چیدمان و داشتن فضای کافی می‌توانند در سالن سرو غذا داشته باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033kT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا اصفهان رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات ناشی از بارش در استان اصفهان اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد.

وی با اشاره به بروز خسارت به باغات، معابر، آسفالت راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو افزود: خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند، اضافه کرد: در این راستا مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شدا اقدام کنند.

وی گفت: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند.

شیشه فروش تصریح کرد: بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 6086564

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • فارن پالیسی: ایران و اسرائیل می خواهند از این مرحله تنش عبور کنند/ تل آویو به دنبال تهدید ایران بدون تشدید تنش فعلی بود/ بی ثباتی در وضعیت رابطه میان تهران و تل آویو باقی می ماند