Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:24:00 GMT

کمک ۴۵۰ میلیونی پالایشگاه نفت بندرعباس در رزمایش مواسات

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۰۶۷۹

کمک ۴۵۰ میلیونی پالایشگاه نفت بندرعباس در رزمایش مواسات

شرکت پالایش نفت بندرعباس در قالب طرح مواسات و همدلی برای تهیه سبدهای غذایی و کمک به اقشار آسیب پذیر، مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال را اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی شیوع بیماری کرونا و آسیب به بسیاری از اقشار جامعه بویژه نیازمندان و دعوت رهبر معظم انقلاب از آحاد ملت، سازمان‌ها و ارگان‌ها برای ارائه کمک‌های مومنانه به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و همدلی، شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با پیوستن به این طرح به منظور حمایت و ارائه کمک به اقشار آسیب دیده در استان هرمزگان، مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال را از طریق موسسات خیریه اهداء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمکهای مومنانه، این شرکت به عنوان یک نهاد تولیدی که وظیفه تامین انرژی و تولید فرآورده های نفتی مورد نیاز جامعه را دارد، در راستای ایفای نقش مسئولیتهای اجتماعی، توجه و کمک رسانی به محرومان و اقشار آسیب پذیر را از وظایف خود می داند.

نامور با اشاره به اینکه هدف از این برنامه خدمت رسانی و حمایت از خانواده های آبرومند است افزود: در این مرحله با موافقت هیئت مدیره شرکت و هماهنگی با موسسات و ارگانهای خیریه، مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای تهیه سبدهای غذایی و توزیع در ماه مبارک رمضان در بین خانواده های نیازمند اختصاص داده شد. 

وی بیان داشت: با توجه به شرایط ویژه کشور در رابطه با مشکلات مربوط به شیوع بیماری کرونا، نیاز است همه آحاد جامعه با همدلی و انسجام در صحنه حضور داشته باشند تا از فشار مشکلات بویژه در بین خانواده های آسیب دیده و نیازمند کاسته شود. 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس تصریح کرد: این شرکت در جایگاه یک مجموعه صنعتی پیشرو، همواره تلاش کرده است با توجه به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یک وظیفه انسانی و اجتماعی در کنار رسالت و مسئولیت اصلی خود که تامین بخشی از انرژی و تولید فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور بوده، اقدامات مناسبی را در راستای حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می‌نماید، اجرا کند.

گفتنی است کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در حرکتی خودجوش در راستای منویات مقام معظم رهبری در قالب خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) و انجمن بانوان شهرک مروارید، در سه مرحله  همزمان با ایام پر برکت میلاد امام زمان (عج)، آغاز ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت در رزمایش سراسری مواسات و همدلی و اهداء 500 بسته معیشتی و بهداشتی و همچنین حدود 1000 پرس غذای گرم به یاری نیازمندان بویژه اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا پرداختند.

 این کمک‌ها با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند روستاهای قلات بالا، محمد آباد، محمد شمسی، کنارو، ایسین و تازیان و همچنین شهر بندرعباس توزیع شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: پالایشگاه بندرعباس رزمایش کمک مومنانه شرکت پالایش نفت بندرعباس اقشار آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲