Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو خودروسازان بازار محصولات ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _‌سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در بسیاری از محصولات داخلی رو به افزایش است و تعدادی از خودروها نیز با کاهش اندک قیمت روبه‌رو هستند.

ساینا S اتوماتیک یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده‌اتومات بازار داخلی، امروز یک میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۵۰۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک اقتصادی شرکت سایپا امروز بدون تغییر و با همان نرخ ۴۵۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از پرقدرت‌ترین محصولات بازار داخلی با ۱۳ میلیون تومان افت قیمت به کانال ۹۹۲ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V4 گران‌ترین خودرو داخلی بازار نیز با رشد ۱۹ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۶۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۸۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۶۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۴۹ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۵۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۷۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما (ارتقا) ۸۶۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۶۲ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۵۹ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۴۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۲۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S استاندارد با قیمت ۴۶۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۸۱ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۴ میلیون تومان، کوییک S استاندارد ۴۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۱۷ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۶۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی در بازار نیز رو به افزایش است.

جک J4 آپشنال ارزان‌ترین خودروی مونتاژی کرمان موتور امروز ۲۰ میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۹۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما S5 اتوماتیک ۶ سرعته کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو با ۳۵ میلیون تومان افت قیمت و نرخ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

مکث کلوت دنده دستی یکی از پیکاپ‌های مونتاژی مکث موتور نیز نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان رشد یافته و به کانال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

لاماری ایما جزو محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار از آغاز روند معاملات امروز هیچ تغییری ندارد و با همان نرخ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۹۱۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) ۲ میلیارد و ۲۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 744635

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ عقبگرد قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت دنا و تارا در بازار
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول