Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@09:36:17 GMT

سقف کارت به کارت و برداشت نقدی از خودپرداز کم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۱۱۴۶

سقف کارت به کارت و برداشت نقدی از خودپرداز کم شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، روابط عمومی بانک مرکزی، اعلام کرد: بر این اساس و با توجه به عبور کشور از دوران اوج بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی لازم توسط شعب بانک‌ها، موارد ذیل بایستی از تاریخ ۱‌‏.۳‌‏.۱۳۹۹ بر اساس بخشنامه‌های شرایط عادی اجرا شود:

* سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، کیوسک و خودپردازها حداکثر به مبلغ سی میلیون ریال در شبانه روز

* سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها به مبلغ ده میلیون ریال

* سقف برداشت نقدی از خودپردازها (داخلی و شتابی) به مبلغ دو میلیون ریال

*  تمدید کارت‌های بانکی پس از احراز هویت حضوری

ساعت کار جدید بانک‌ها از اول خرداد | دورکاری بانک‌ها لغو شد کد خبر 513478 برچسب‌ها بانک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲

امتداد - دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، مجموعاً قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با مبلغی بیش از یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.

وی افزود: در سال گذشته سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیونتومان بوده است.

مدیرعامل بانک مسکن، سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایتاز سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهایتهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیینشده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.

دکتر حسینی ادامه داد: تجربه کشورهای موفق در حوزه تولید انبوه مسکن باکیفیت و استاندارد و مقاوم در برابر زلزله و حوادث غیرمترقبه توسط دانش‌بنیان‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان گروه‌های دارای فعالیت اقتصادی بر اساس معیارهای علمی و فنّاوری روز دنیامی‌توانند نقش فعال بخش خصوصی در هر نظام اقتصادی را به شدت برجسته و گسترده کنند و ازاین‌رو ریسک سرمایه‌گذاری در اقتصادهای مقاوم دانش‌بنیان به شدت پایین است.

تاکید مدیرعامل بانک مسکن بر حمایت از دانش‌بنیان‌ها برایساخت‌وساز بر پایه روش‌های نوین باعث شده است که در سال ١۴٠٣، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی سازی، ساختمانهای سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار گیرند و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

همچنین در راستای حمایت از معماری ایرانی- اسلامی، واحدهای مسکونی احداثی در چارچوب معماری ایرانی –اسلامی همانند واحدهای احداثی بر پایه روشهای نوین دارای مشوقهای تسهیلاتی هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • تصمیم جدید درباره سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲