Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مجازی معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: یکی از مسائلی که لازم است به آن بیشتر توجه شود، فضای فرهنگی و به‌ویژه بحث رعایت حجاب در دانشگاه‌ها است.  

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در نشست مجازی با تشکل‌های دانشجویی در روز یکشنبه نیز تاکید بسیاری بر لزوم رعایت حجاب در محیط‌های دانشگاهی داشته‌اند که این امر برای ما نیز بسیار قابل توجه بوده و باید برای بهبود آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم افزود: کشور ما جز کشورهایی بوده است که علیرغم نگرانی شدید روزهای نخست شیوع ویروس کرونا، به خوبی توانسته وضعیت را مدیریت کند.

وی ادامه داد: اکنون شاهد تصمیماتی هستیم تا جامعه به وضعیت عادی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگردانده شود، از جمله این تصمیمات بازگشایی دانشگاه‌ها است.  

غلامی خاطرنشان کرد: معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها تا زمان بازگشایی آن باید حجم زیادی از تصمیمات، اقدامات و اطلاع‌رسانی را برعهده گیرند و هئیت رییسه دانشگاه‌ها، مدیریت دانشگاهی و شورای دانشگاه نیز بر اساس جمعیت دانشجویان، وضعیت، امکانات، اولویت‌ها و مقاطع تحصیلی دانشگاه تببین و برنامه‌ریزی کرده و به دانشجویان اعلام کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدی گفت: غالب افراد با تذکر حجاب خود را رعایت می‌کنند، از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به این که این یک امر قانونی و مهم است در زندگی اجتماعی، آن را برابر چارچوب های قانونی رعایت کنند.

صحبت های وحیدی را در ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846968 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه زنان - حجاب زنان

دیگر خبرها

  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای