Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی ناحیه چرداول از واگذاری مبلغ ۴۵ میلیون تومان وام خوداشتغالی در هلیلان خبر داد.

حسن ترک‌تاز مسئول بسیج سازندگی سپاه چرداول شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از جمله اقدامات سپاه چرداول می‌توان به تعداد 45 واحد مسکن مددجویان و واگذاری مبلغ 45 میلیون تومان وام خود اشتغالی در هلیلان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت 35واحد مسکونی مددجویان در هلیلان و 10 واحد مسکونی در سرابله و همچنین توزیع 2000 بسته معیشتی در هلیلان از جمله دیگر خدمات سپاه در این منطقه است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه چرداول تصریح کرد: تمام هدف و رسالت سپاه چرداول کمک و توجه به مناطق کم‌برخوردار خصوصا خانواده‌های آسیب‌ پذیر و بی‌بضاعت بوده و تمام توان خود را برای این اقشار به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ 970813

  

منبع: فارس

کلیدواژه: وام ایلام واگذاری بسیج سپاه چرداول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم

فرمانده سپاه خراسان شمالی در دومین روز اردوی جهادی دانشجویان که با حضور ۷۰ دانشجو در جریان است، از روند فعالیت‌ها بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان و اکبری فرمانده سپاه شهرستان رازو جرگلان از گروه های جهادی دانشجویی خواهران و برادران شهید آرمان علی وردی بازدید کردند.

 

پیش از این پویا حمیدی مسئول قرارگاه جهادی شهید آرمان علی وردی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اردوی جهادی ایام عید این گروه اظهار کرد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در شهر غلامان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این اردو با حضور ۷۰ دانشجویی بسیجی از دانشگاه‌های بجنورد انجام می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: به دلیل تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان رسم ماندگار اردوی جهادی نوروزی سال جاری به مدت ۱۰ روز خواهد بود.

 

حمیدی بیان کرد: ساخت خانه محرومان، خدمات دندان‌پزشکی و امور فرهنگی تربیتی را برنامه‌های عملیاتی این اردوی جهادی عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است