Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: امید رکابی راننده تاکسی تلفنی مهابادی زیر مجموعه ناوگان رسمی حمل ونقل شهرداری مهاباد، فعال در سیستم درخواست تاکسی اینترنتی دستبند و گردنبند طلا به ارزش مالی حدود ۵۶ میلیون تومان را بدون هیچ چشم داشت مالی به صاحب اصلی اش باز گردانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورانی افزود: این راننده تلاشگر و پاکدست مبلغ هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را که مالک طلا‌ها برایش درنظر گرفته بود قبول نکرد و امانتداری از اموال جامانده را جز رسالت کاریش بعنوان حافظ امنیت و آرامش مردم قلمداد می‌کند که وجه تمایز تاکسی‌های رسمی است.

او اضافه کرد: شرکت خدمات حمل و نقل مسافر درون شهری (تاکسی آنلاین کارپینو) زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری مهاباد به پاس امانتداری از این راننده تلاشگر با اهداء کارت هدیه‌ای تقدیر کرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد از شهروندان خواست در صورت جاگذاشتن وسایل همراه خود در تاکسی‌ها و سایر وسایل نقلیه عمومی موضوع را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی تاکسی اینترنتی نقل شهرداری مهاباد حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا به شهرداری پایتخت درباره انتخاب خودرو‌ها به عنوان تاکسی برقی تذکرداد. مهدی اقراریان از کارشناسان خواست اقدامات شهرداری تهران در این حوزه، استاندارد خودرو‌ها و شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودرو‌ها را بررسی کنند. رئیس کمیته حقوقی شورا همچنین برپاسخگویی شهردار تهران به شورا تاکید کرد و گفت: شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

رئیس کمیته عمران شورا هم در نشست امروز بر ضرورت بررسی مجدد ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح درخیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس تاکید کرد. سیدمحمد آقامیری افزود: ساکنان این منطقه معتقدند ساخت این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم در این باره امکان سنجی و بررسی مجدد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم درباره احداث این تقاطع به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکرداد و گفت: در دوره پنجم پلی در خیابان فرجام ایجاد شد که نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد بنابراین درخواست می‌کنیم، معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در نشست امروز شورا به شهرداری تهران درباره تأمین زمین معوض برای ساخت مجموعه‌های ورزشی تذکر داد. زهرا شمس احسان گفت: شهرداری تهران برای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت متروی تهران ملزم شد هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد. عضو شورای شهر تهران افزود:به دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد، اما با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در نشست امروز از هیئت رئیسه خواست زمانی را در نظر بگیرند تا گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در شورا ارائه شود.

دیگر خبرها

  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا