Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:15:56 GMT

کشته شدن 5 تروریست انتحاری در عملیات اطلاعاتی عراق

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۱۸۵۰

کشته شدن 5 تروریست انتحاری در عملیات اطلاعاتی عراق

نیروهای اطلاعاتی ارتش و ضد تروریستی عراق از کشته شدن پنج انتحاری در استان صلاح‌الدین این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرگرد «یحیی رسول»، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن چهار تروریست در «عملیات منحصر به فرد» نیروهای این کشور علیه عناصر باقی‌مانده داعش در مرکز این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او طی توییتی سه‌شنبه گزارش داد که نیروهای عراقی در فرماندهی عملیات استان صلاح الدین عراق بعد از دریافت گزارش‌های اطلاعاتی از وجود چند تروریست در این استان، موفق شدند چهار تن از آن‌ها را از پای درآوردند.

در همین ارتباط، یک کارشناس امنیتی به نام فاضل ابو رغیف گفت که نیروهای اطلاعاتی به همراه نیروهای ضد تروریستی در استان مذکور پنج انتحاری را قبل از انجام عملیات تروریستی خود کشته اند.

یک ماه پیش عناصر باقی‌مانده تروریستی با حملات انتحاری خود به نیروهای الحشد الشعبی در استان صلاح‌الدین ده تن از آن‌ها را شهید و شماری را زخمی کرده بودند. امروز نیروهای عراقی همچنین از کشته شدن نزدیک به ده تروریست در استان دیالی (شرق عراق) و انهدام چند مخفیگاه زمینی آن‌ها خبر دادند.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق رسول یحیی رسول کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان

وزیر کشور با بیان اینکه تروریست‌ها همواره به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه سیستان و بلوچستان بوده‌اند، گفت: ترویست‌های اجاره‌ای مانع توسعه سیستان و بلوچستان شده‌ا‌ند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمد وحیدی‌ وزیر کشور عصر امروز شنبه به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال ‌محمد کرمی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر کشور به منظور بررسی ابعاد حوادث اخیر تروریستی در جنوب استان به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

وحیدی در بدو ورود به فرودگاه زاهدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان در حال انجام است که تروریست‌ها تلاش می‌کنند مانع ایجاد کنند، اظهار داشت: بررسی وضعیت امنیتی و حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان در دستور کار است.

وزیر کشور با بیان اینکه  تروریست‌ها همواره به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه سیستان و بلوچستان بوده‌اند، افزود: برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت سیستان و بلوچستان در حال انجام است که دشمنان و ترویست‌های اجاره‌ای به دنبال پیشگیری از این اقدامات هستند که بررسی این موضوعات در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • سرلشگر باقری: عملیات تمام شد مگر آن که اسراییل ادامه دهد/ مرکز اطلاعاتی و پایگاه هوایی هدف بود نه مراکز جمعیتی یا اقتصادی
  • عملیات وعده صادق با موفقیت انجام شد/ پایگاه‌های اطلاعاتی و هوایی صهیونیست‌ها منهدم شد/ اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود
  • ببینید | تصاویر جدید از پرواز پهپادهای انتحاری شاهد ١٣۶ در آسمان عراق
  • کشته شدن ۴ عضو «پ.ک.ک» در حمله هوایی ترکیه به شمال عراق
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی
  • حملات تروریستی در پاکستان 11 کشته برجای گذاشت