Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@12:07:43 GMT

پیشنهاد گوترش برای برگزاری مجازی مجمع عمومی سازمان ملل

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۱۹۸۶

پیشنهاد گوترش برای برگزاری مجازی مجمع عمومی سازمان ملل

دبیر کل سازمان ملل پیشنهاد داد که نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر به صورت مجازی برگزار شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل پیشنهاد داد که نشست سالانه مجموع عمومی سازمان ملل که در سپتامبر برگزار می‌شود به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این پیشنهاد را در نامه‌ای به «تیجانی محمد باند» رئیس مجمع عمومی سازمان مطرح کرده و وی نیز اعلام کرد که تصمیم نهایی درباره گردهمایی سالانه پس از رایزنی با اعضای سازمان ملل اتخاذ خواهد شد.

نشست سالانه مجموع عمومی سازمان ملل هر ساله هزاران نفر از مقامات، دیپلمات‌ها و نماینده‌ نهادهای اجتماعی را در نیویورک برای یک هفته گرد هم می‌آورد و طی این مدت دیدارها و نشست‌های متعددی برگزار می‌شود.

امسال نیز قرار بود تا تعداد زیادی از سران کشورهای مختلف در مقر سازمان ملل گرد هم آیند تا هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل پس از پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵را جشن بگیرند.

ایالت و شهر نیویورک بدترین شرایط را از لحاظ شیوع ویروس کرونا در آمریکا دارد. بر اساس آخرین آمار بیش از ۳۶۰ هزار نفر در ایالت نیویوک به ویروس کرونا مبتلا شده و تلفات کرونا در این ایالت نیز از ۲۸ هزار نفر فراتر رفته است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان ملل آنتونیو گوترش نیویورک گوترش عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • گوترش: نمی‌توانم غمی را که از دیدار با پناهندگان فلسطینی تجربه کردم از بین ببرم
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا