Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رضا ایزدی گفت: طی دو روز گذشته به دنبال پی‌گیری و اطلاع رسانی سربازان گمنام امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)، بازرسان این سازمان از چندین مکان شامل چند خانه مسکونی و پارکینگ دپو خودرو، بازرسی کرده و خودروهای فاقد پلاک شناسایی و کشف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی و سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده و ماموران طی عملیات‌های جداگانه بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی سواری شامل مدل های مختلف پراید، تیبا، پژو۲۰۶، پژو۴۰۵، پژو پارس، جک، دنا ،پژو۲۰۷ و هایما توقیف و با توجه به اینکه طبق دستورالعمل صادره، دارندگان خودرو فاقد پلاک تا ۷خرداد ماه فرصت تعیین تکلیف اینگونه خودروها را دارند، و پرونده مربوطه جهت بررسی موضوع به تعزیرات ارسال خواهد گردید.

ایزدی ادامه داد: در گشت مشترک این سازمان و اداره تعزیرات نیز تعداد ۲۵۰ خودرو عمدتا پراید در حال حمل به خارج از استان، در ایستگاه راه‌آهن شیراز شناسایی شدند و اقدامات قانونی جهت آنان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن کشف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، گفت: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند. واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

کد خبر 6088067 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران