Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@08:34:19 GMT

آماده سازی ۲۵۰۰ بسته معیشتی توسط تیپ ۴۸ فتح

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۳۱۲

آماده سازی ۲۵۰۰ بسته معیشتی توسط تیپ ۴۸ فتح

۲۵۰۰ بسته معیشتی توسط تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد آماده و تحویل نیازمندان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین بسته بندی 2 هزار و 500 بسته معیشتی عصر امروز (30 اردیبهشت) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده تیپ 48 فتح، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و تعدادی از مسئولان نظامی و دفتر نماینده ولی فقیه در محل تیپ مقتدر و خط شکن 48 فتح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، لوبیا و مرغ هستند که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تهیه شده اند.

 

«حسن حکمتیان» در این آئین، گفت: سپاه پاسداران به عنوان سبزپوشان حریم ولایت، در راستای منویات مقام معظم رهبری از همان روزهای نخست در راستای مبارزه با ویروس کرونا به خصوص گندزدایی، ایست و بازرسی، ایستگاه غربالگری و همچنین احداث کارگاه های تولید گان، ماسک و دستکش فعالیت خود را آغاز کرد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بعد از اینکه دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» صادر شد، همه با همراهمی، وحدت و همدلی تلاش کردند تا ابتدا جامعه هدف برای کمک شناسایی و بعد از آن تلاش شد در راستای رفع نیاز این افراد عمل کنند .

 

وی یادآور شد: سپاه پاسداران در استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله  نخست رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه» 40 هزار بسته توزیع کرد و 20 اردیبهشت نیز 25 هزار بسته توزیع شد.

حکمتیان یادآور شد: سپاه پاسداران با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی و مجموعه اداره ها و سازمان ها با همدلی و همراهی این امکانات را تهیه کرده و در حال توزیع بین اقشار آسیب پذیر هستند.

 

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیپ 48 فتح هم با اعلام حسابی در سطح استان در حال جمع آوری کمک های مومنانه مردم است، اما در حوزه کمک های غیرنقدی تاکنون چهار هزار و 200 بسته مواد غذایی به ارزش ریالی بین 500 تا 700 هزار تومان،  در مجموع یک میلیارد و 777 میلیون تومان تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: نیرو‌های تیپ 48 فتح در داخل و خارج کشور همواره در آماده ‌باش بوده و در مقابل داعش و گروه‌ های تروریستی، رشادت ‌های زیادی از خود نشان دادند.

حکمتیان گفت: تیپ 48 فتح در مقابله با گروه عبدالمالک ریگی، نیرو‌های ما از زمان درگیری تا هنگام دستگیری به صورت شبانه‌ روزی فعالیت داشتند و بخشی از کار دستگیری ریگی با تلاش نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح صورت گرفت.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی تیپ ۴۸ فتح بسته معیشتی پژاک سیل کرونا نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد تیپ 48 فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر سه شنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، برگزار شد، «سجاد بهرامی» به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: منش مردم این دیار، ریشه در علم و فرهنگ دارد و شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

علی محمد روستا افزود: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهردار این شهر باید برای آبادانی شهر سی‌سخت تلاش و همت مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع و این شهر بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران آماده شود.

کد خبر 6079827

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد