Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر می خواهد خط حمله فصل آینده خود را بسازد اما هنوز تکلیف لائوتارو را نمی داند زیرا مذاکرات با بارسلونا هنوز به سرانجام نرسیده است. 

طرفداری - بالاخره دریس مرتنز تصمیم گرفته با ناپولی تمدید کند و این باعث می شود اینتر به سراغ دیگر گزینه ها برای تقویت خط حمله برود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، علاقه اینتر به ادینسون کاوانی برای تقویت خط حمله تیم آنتونیو کونته، شدت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سابق ناپولی دستمزد بسیار بالایی دارد اما بازیکن آزاد است و هزینه ابتدایی انتقال ندارد. اینتر با مدیر برنامه کاوانی تماس داشت اما ماندن مرتنز در ناپولی باعث می شود این علاقه تشدید شود. 

با این حال شاید جذب ادینسون کاوانی تا حد زیادی به آینده لائوتارو مارتینز بستگی داشته باشد. مذاکرات با بارسلونا برای انتقال مهاجم آرژانتینی فراز و نشیب زیادی داشته اما همچنان بین پیشنهاد بارسا و درخواست اینتر فاصله وجود دارد. بارسلونا نمی خواهد 111 میلیون یوروی فسخ قرارداد لائوتارو را بپردازد و می خواهد بخشی از این رقم، با ارسال بازیکن پرداخت شود. در حال حاضر اینتر به جونیو فیرپو بیش از سمدو علاقه دارد. 

در نهایت الکسیس سانچز نیز در برهه پایانی لیگ تلاش می کند ارزش خود را به اینتر نشان دهد. هدف او متقاعد کردن نراتزوری برای حضور در فصل آینده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین دیشب در دیداری دوستانه موفق شد کاستاریکا را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. گل‌های تیم لیونل اسکالونی را آنخل دی‌ماریا، الکسیس مک‌آلیستر و لائوتارو مارتینز به ثمر رساندند.

اگرچه برای دیگر بازیکنان این یک بازی دوستانه عادی بود اما در دقایق پایانی و برای رودریگو دی‌پل تبدیل به یک بازی خاطره‌انگیز و ویژه شد.

ستاره اتلتیکو مادرید در دقیقه ۷۲ به‌جای جیووانی لوسلسو وارد زمین شد. تنها پنج دقیقه پس از ورود او موفق شد روی گل سوم تأثیرگذار باشد و گل مارتینز با پاس او به ثمر برسد.

لحظاتی بعد هم با خروج دی‌ماریا از زمین، او به یک دستاورد بزرگ‌تر رسید: کاپیتانی آلبی‌سلسته. هافبک بنفیکا بلافاصله پس از دیدن شماره‌اش بر روی تابلو، به سراغ دی‌پل رفت و بازوبند را بر بازوی او بست. در همین حین ستاره اتلتیکو کلمه «ممنون» را بارها تکرار و از دی‌ماریا تشکر کرد.

این اولین بار بود که دی‌پل بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را بر روی دستش می‌بیند. قطعا آخرین بار هم نخواهد بود زیرا اکنون او کاپیتان سوم تیم است و در صورت نبود لیونل مسی و دی‌ماریا در زمین، می‌تواند بازوبند را بر دست ببندد.

او پس از بازی در مورد این اتفاق بزرگ گفت:«برای من افتخار بزرگی است. این بازوبند در اختیار بازیکنان بزرگی بوده است و حالا من بسیار خوشحالم که توانستم آن را داشته باشم.»

دیگر خبرها

  • بازسازی سیو ماندگار امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 توسط کودکان / فیلم
  • استانیسلاو لوبوتکا: ژاوی الگوی من بوده‌است؛ در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • عصبانیت ناپولی و ژوان ژسوس از تبرئه‌شدن فرانچسکو آچربی: شما ریاکارید!