Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:51:56 GMT

معاون گردشگری جزیره کیش منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۴۳۴

به گزارش ایرنا ، در حکم صادر شده از سوی غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به خسرو نشان آمده است: «نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون گردشگری منصوب می شوید و امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال "جهش تولید" نامگذاری شده است با عنایت خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 "خسرو نشان"  فارغ‌التحصیل دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز است. او که سال‌ها به عنوان مدیرگروه فقه و مبانی حقوق اسلامی در این دانشگاه خدمت کرده است پیش از این مدیریت هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آ زاد کیش را بر عهده داشت.

وی در عرصهِ‌ی مدیریت فرهنگی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رییس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان را در کارنامه دارد.

همچنین در حوزه‌ فعالیت‌های فرهنگی و هنری،‌ دبیر جشنواره‌ فیلم‌های اجتماعی آبادان، دبیر جشنواره‌ بین المللی فیلم کوتاه اصفهان، دبیر جشنواره‌ بین المللی تئاتر طنز اصفهان، دبیر ‌جایزه ادبی اصفهان، دبیر جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر، دبیر جشنواره‌ بین المللی تئاتر عروسکی تهران، دبیر جشنواره‌ بین المللی فیلم‌های علمی اهواز و تولید فیلم تعزیه (تمرین آخرین) به کارگردانی ناصر تقوایی و ثبت تعزیه در یونسکو را تجربه کرده است. وی همچنین ، عضو هیات داوران جشنواره بین‌المللی فیلم "علم و تصویر" فرانسه نیز بوده است.

برچسب‌ها کیش جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جهانگردی کیش جهانگردی دبیر جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر احمدوند آمده است:

"نظر به نقش صنعت چاپ کشور در تولید و نشر آثار مکتوب و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی و اهمیت آن در چرخه تولید و اشتغال زایی و نیز ضرورت معرفی توان و ظرفیت این صنعت فرهنگی و ارج نهادن به تلاشگران عرصه چاپ و نشر و تبین گفتمان فرهنگی در قالب برگزاری رویدادهای ملی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان  «رئیس شورای راهبردی بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال با بهره‌گیری از ظرفیت های سازمانی و صنفی در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد ارزشمند فرهنگی موفق و موید باشید."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان