Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مراکز تفریحی روباز، طبیعت‌گردی و کوهنوردی استفاده کنند اما زدن چادر به‌ قصد اقامت شبانه در بوستان‌های تفریحی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: مراکز تفریحی روباز برای طبیعت‌گردی و کوهنوردی باز است و هیچ‌گونه محدودیتی از نظر این وزارتخانه برای استفاده مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برپایی چادر و کمپ‌های عمومی به‌قصد اقامت شبانه در بوستان‌های تفریحی در حجم بالا که موجب تجمع بیش از حد گردشگران و مسافران شود، همچنان ممنوع است و بهتر است از مراکز اقامتی رسمی دارای مجوز از این وزارتخانه استفاده کنند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: از وزارت کشور درخواست کردیم تا مقامات استانی، انتظامی و امنیتی همکاری لازم را برای استفاده مردم از جاذبه‌های طبیعت‌گردی و مراکز تفریحی روباز به‌ویژه در شرایط کنونی جامعه و فشارهای روحی که به مردم ناشی از ویروس کرونا وارد شده است، داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زدن چادر طبیعت گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد