Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی گفت: امیدواریم برنامه‌ای که هیات واگذاری مصوب کرده است، در موعد مقرر انجام گرفته و پذیرش را در بازار دوم فرابورس اخذ کرده و در شهریور ماه عرضه اولیه را انجام دهیم.

«ابوالقاسم شمس» در گفت‌وگویی اظهار داشت: در ادامه نشست‌های هفتگی خصوصی‌سازی که از نیمه دوم سال ۹۸ شروع شد، جلسه دیگری با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت اول برای واگذاری استقلال و پرسپولیس اصلاح ساختار مالی این دو شرکت فرهنگی و ورزشی است.

شمس خاطرنشان کرد: از مجموعه‌های ورزشی که به سرخابی‌ها داده شده است، ارزیابی مجدد صورت خواهد گرفت؛ در مورد علائم تجاری و برندهای آنها نیز همین امر صادق است.

عضو هیات عامل خصوصی‌سازی تصریح کرد: بعد از این اتفاقات گزارش توجیهی، افزایش سرمایه و مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار خواهد شد تا سرمایه جدید ثبت و این دو باشگاه از ماده ۱۴۱ خارج شوند.

وی درباره حضور استقلال و پرسپولیس در بورس گفت: پیگری‌های موثری از سوی وزیر ورزش و جوانان و معاونین وی انجام می‌شود و امیدوار هستیم برنامه‌ای که هیات واگذاری مصوب کرده در موعد مقرر انجام و پذیرش را  در بازار دوم فرا بورس اخذ کرده و در شهریور ماه عرضه اولیه را انجام دهیم./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

چه خبر از واگذاری سرخابی‌ها؟

جلسه خصوصی سازی سرخابی ها به میزبانی استقلال


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، جبرئیل برادری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه توزیع این کالاهای اساسی از طریق سازمان تبلیغات انجام می‌شود، اضافه کرد: این تصمیم به‌منظور توزیع مناسب و بهینه اقلام انجام شده است و هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌های مورد نظر برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

کد خبر 6063785

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی
  • قیمت سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد؛ پرسپولیس گران تر از استقلال
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌اجتماعی