Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن علایی، در مورد این که بیش از 5 میلیون نفر از سهامداران عدالت شماره شبا حساب بانکی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای دریافت سود سهام ارائه نکرده بودند، گفت: از زمانی که بحث آزادسازی سهام عدالت مطرح شده تاکنون حدود 600 هزار نفر شماره شبای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سامانه سهام عدالت اعلام کردند و هنوز حدود 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیون سهامدار عدالت شماره شبای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وارد سامانه نکرده‌اند.

معاون سازمان خصوصی‌سازی همچنین در برابر این پرسش که کسانی که تاکنون شماره شبا نداده‌اند، در نتیجه سودی هم از سهام عدالت نگرفته‌اند، با توجه به تبدیل شدن سهام عدالت به سهام بورسی، آیا سود آنها محفوظ می‌ماند، گفت: کسانی که شماره شبا بدهند، به صورت ماهانه سود سهام آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واریز می‌کنیم و سود آنها محفوظ می‌ماند.

وی همچنین در مورد این که آیا سهامداران عدالت نیاز به احراز هویت در سامانه سجام دارند، گفت: آنهایی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کرده و شماره شبا حساب بانکی آنها وارد سیستم شده و تأیید شده، نیازی به احراز هویت ندارند.

علایی همچنین در مورد تعداد افراد در انتخاب روش مدیریت مستقیم یا غیر مستقیم سهام عدالت گفت: اطلاعات آزادسازی سهام عدالت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم، اما نمی‌توانیم اعلام کنیم، در عین حال تا آخر 8 خرداد 99 فرصت برای انتخاب روش مدیریت سهام عدالت وجود دارد.

وی همچنین در مورد ثبت نام صندوق‌ واسطه گری مالی یکم موسوم به ای تی اف گفت: تا پایان وقت فردا 31 اردیبهشت ماه فرصت برای ثبت نام صندوق واسطه‌گری مالی یکم، ای تی اف وجود دارد.

وی در مورد تعداد متقاضیان واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم،‌گفت: هنوز اطلاعات متقاضیان نزد بانک‌هاست و اطلاعات به صورت یک مجموعه جمع آوری نشده ، اما این اطلاعات به زودی از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی گردآوری و ارائه می‌شود. سازمان خصوصی‌سازی فقط سهام ارائه می‌کند.

معاون سازمان خصوصی‌سازی همچنین در مورد این که برخی شهروندان کارت پرس شده سهام عدالت دارند، اما با وارد کردن کد ملی خود در سامانه سهام عدالت به عنوان سهامدار شناخته نمی‌شوند، افزود: همه دعوت‌نامه‌ها و کارت‌های سهام عدالت معتبر نیست، بلکه فقط کسانی که با وارد کرد کد ملی در سامانه سهام عدالت به عنوان سهامدار شناخته می‌شوند، سهامداران نهایی سهام عدالت هستند.

وی تأکید کرد: غیر از سامانه سهام عدالت هیچ کارت و دعوت نامه‌ای برای سهام عدالت معتبر نیست و فهرست سهامداران در سال‌های 93 و 94 تکمیل شد،‌ سهامداران در سامانه هستند و فعلا هیچ راه حلی برای رفع مشکل افرادی که کارت سهام عدالت دارند، ولی در سامانه سهام عدالت شناخته نشدند، حدود 2 میلیون نفر است.

به گفته علایی ارائه صندوق قابل معامله بورسی، ای تی اف بعدی پالایشی، برای واگذاری به مردم هنوز جمع‌بندی نشده و به زودی در مورد آن تصمیم گیری می‌شود.

معاون سازمان خصوصی‌سازی همچنین اظهار داشت: سهامداران عدالت که هویت شماره شبای آنها در سامانه سهام عدالت احراز می‌شود، نیازی به احراز هویت از طریق سامانه جامع اطلاعات مشترکان بورسی، سجام نیست.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امور اقتصادی و دارایی سازمان خصوصی سازی سود سهام سهام سهام عدالت سهامداران عدالت سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی سازی همچنین در مورد شماره شبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال مسابقه شماره ۱۵ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سوال مسابقه روز پانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها اعلام شد.

سوال: کدام آیه به سنت پیروزی حق و نابودی باطل اشاره دارد؟ الف) آیه ١٨ سوره حشر ب) آیه ۴۶ سوره سبأ ج) آیه ۸۱ سوره اسرا د) آیه ۳۹ سوره یوسف

تا ساعت ۲۴ امروز فرصت دارید از بین گزینه‌های (الف ب ج د) گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۲۱۳ ارسال نمائید.

جهت پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها و شرکت در مسابقه روزانه همراه با جوایز شامل کمک هزینه حج عمره، کربلای معلی و سفر مشهد مقدس و… عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۵۲۱۳ ارسال کنید.

کد خبر 6063156

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • سوال مسابقه شماره ۱۵ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو