Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم شهردار شهرکرد سرپرستان جدید سازمان آتش‌نشانی، سازمان فرهنگی، اجتماعی، بازرسی، مدیریت سرمایه انسانی، اداره کارگزینی، شهرداری منطقه یک، مدیریت میز خدمت و دبیر کمیسیون ماده صد این شهرداری منصوب و معرفی شدند.

بهادر عبدالغنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از صدور احکامی برای چند تن از مدیران جدید شهرداری شهرکرد خبر داد و گفت: عدم ارتباط مسؤولیت برخی از مدیران شهرداری با ابلاغی که برای آنان درج شده یکی از آسیب‌های درون‌سازمانی شهرداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شهرکرد در خصوص احکام جدید توضیح داد: روز گذشته بر اساس ابلاغ‌های جداگانه سرپرستان جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیریت سرمایه انسانی، اداره کارگزینی و رفاه، شهرداری منطقه یک، مدیریت میز خدمت و دبیر کمیسیون ماده صد این شهرداری منصوب و معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در انتصابات جدید ملاحظات کارآمدی، برنامه‌محور بودن، تخصص و تعهد را مد نظر قرار دادم، توضیح داد: برهمین اساس عنایت الله راهنورد به عنوان سرپرست سازمان آتش‌نشانی، رضا ریاحی به سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری،  فردین ابراهیمی به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات، مصطفی تجاره به سرپرست مدیریت سرمایه انسانی، اسماعیل دادایی به عنوان سرپرست اداره کارگزینی و رفاه، ایمان خسروی به سمت سرپرست شهرداری منطقه یک، امین حسن‌زاده به عنوان مدیر میز خدمت و اسلام قاسمی به سمت دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری شهرکرد منصوب شدند.

گفتنی است بهادر عبدالغنی در اسفندماه سال 98 توسط شورای شهرکرد انتخاب و در اردیبهشت 99 توسط وزیر کشور به عنوان شهردار شهرکرد منصوب شد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار شهرکرد انتصاب ابلاغ احکام بهادر عبدالغنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

شهردار رشت با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم در این شهر اضافه کرد: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت به صورت الکترونیکی ارائه و انقلابی در این بخش صورت گرفته است.

شوقی با اشاره به تعطیلی کارخانه آسفالت و عدم شرایط جوی مناسب بیان کرد: برخی مشکلات سبب شده تا در حوزه آسفالت کمی دچار ضعف باشیم که در روزهای آتی عقب ماندگی در این بخش جبران می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ممیزی املاک افزود: مدیریت شهری رشت در بخش ممیزی املاک قدم‌های مثبت و مؤثری برداشته است.

شهردار رشت با بیان اینکه کارهای فرهنگی خوبی در این شهر انجام می‌شود، گفت: شهرداری رشت در اجرای برنامه فرهنگی و اعتقادی پیشگام است.

کد خبر 6086862

دیگر خبرها

  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما