Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده در طرح زیر گذر گلوبندک و ایمن سازی بازار تهران گفت: به اعتقاد من شهرداری تهران عملکرد مناسبی در تکمیل زیر گذر گلوبندک نداشت.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران احداث طرح زیر گذر گلوبندک را از شهرداری منطقه ۱۲ گرفت تا این طرح با سرعت بیشتری به سرانجام برسد که متاسفانه تا به امروز تکمیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری در پاسخ به این سوال که اگر شهرداری اهتمام ویژه‌ای از خود در احداث طرح زیر گذر گلوبندک نشان دهد این طرح در چه بازه زمانی به سرانجام می‌رسد،گفت: تصور من این است که اگر شهرداری با سرعت بیشتری در تکمیل این طرح عمل کند تا ۳ ماه آینده می‌توان زیر گذر گلوبندک را افتتاح کرد.

او در واکنش به این موضوع که برخی از نهادها  موضوع میراث فرهنگی را عامل به تاخیر افتادن زمان احداث زیر گذر گلوبندک اعلام می‌کنند گفت: این بهانه ای است برای برخی از افراد که می‌خواهند تاخیر در عملکرد خود را به موضوعات حاشیه‌ای ربط دهند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در تشریح دیگر مشکلات محدوده بازار به ایمنی این قطب خرید اشاره کرد و گفت: با توجه به این نکته که بازار تهران به عنوان یک جاذب سفر شناخته می‌شود توجه به ایمن سازی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

سالاری افزود: در کوچه پس کوچه‌های بازار بسیاری از کسبه در محیط‌های نا ایمن در حال فعالیت و کاسبی هستند که اگر حادثه ای رخ دهد به طور حتم فاجعه بازار تهران به یک فاجعه ملی بدل می‌شود.

او تاکید کرد: در بحث ایمن سازی فضای بازار لازم است از سوی نهاد‌هایی مانند قوه قضاییه این اطمینان به مالکان داده شود که در صورت ایمن سازی هیچ خللی در کسب و پیشه آن‌ها ایجاد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

سکوت فرمانداری در رابطه با دستگیری شهردار فشم!

تعیین تکلیف باغ بودن ۸ پلاک ثبتی

روحانی از شورای شهر تهران کارت زرد گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر زیر گذر گلوبندک شورای شهر تهران ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سراهای پرخطر بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،همکاری نکردن اوقاف و وزارت میراث فرهنگی یکی از عمده ترین علل ایمن نشدن این سراها است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه