Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علیرضا یزدانی، رئیس ستاد دیه استان گیلان گفت: ۳۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد در گیلان در ماه رمضان امسال به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

او با بیان اینکه این زندانیان از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون با ۷ میلیارد تومان دیه، جریمه و بدهی از زندان‌ها آزاد شدند، افزود: ۳ میلیارد تومان از این بدهی را شاکیان بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد دیه گیلان اظهار داشت: یک میلیارد تومان دیگر از بدهی این زندانیان با کمک خیران و ستاد دیه گیلان تأمین و ۳ میلیارد تومان بقیه هم با حکم مراجع قضایی و پذیرش تقاضای اعسار زندانیان تقسیط شد.

یزدانی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان برگزار نشده است، گفت: گیلان به عنوان دومین استان بعد از تهران زکات فطریه مردم را برای تامین بخشی از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد به صورت غیرحضوری جمع آوری می‌کند.

او با اشاره به اینکه ماه رمضان امسال، برای ۴ هزار نیکوکار شهرستان رشت دعوت نامه‌هایی برای جمع آوری کمک‌ها فرستاده شد، افزود: خیران استان تاکنون ۳۶۳ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

رئیس ستاد دیه گیلان از خیران گیلانی خواست کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۴۵۱۶۱۷۰۶ بانک ملی و ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ بانک تجارت و کارت بانکی به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ ستاد دیه گیلان واریز کنند.

یزدانی همچنین از آزادی ۴۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این زندانیان ۱۷۵ میلیارد تومان دیه، جریمه و بدهی داشتند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیران گیلانی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ستاد دیه گیلان میلیارد تومان جرائم غیرعمد ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

محمدرضا قلندرشریف در افتتاحیه سومین دوره پویش «مشهدمهربان» گفت: همت شورای اجتماعی محلات برای راه‌اندازی این پویش و همراهی استانداری خراسان رضوی، دادگستری استان و فرمانداری مشهد برای حمایت از این حرکت؛ ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود :مدیریت شهری تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ظرفیت شورای اجتماعی محلات؛ زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد را توسط خود مردم فراهم کند. 

شهردار مشهد گفت: پویش «مشهد مهربان» یک بار قبل از آغاز سال تحصیلی به منظور تامین هزینه کودکان و نوجوانانی که به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازمانده‌اند برگزار می‌شود؛ دومین پویش نیز مربوط به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که از میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد. 

وی بیان کرد:در سال اول برگزاری؛ ۴ هزارنفر در پویش شرکت کردند؛ این تعداد در سال گذشته به ۲۲ هزارنفر رسید و امید داریم تا بتوانیم امسال تا ۱۰۰ هزارنفر را پای کار این پویش مردمی بیاوریم زیرا هدف اصلی این پویش؛ همراه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی درسطح جامعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان