Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:31:04 GMT

اطلاع‌رسانی، مسئله اعتقادی برخی مدیران نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۳۶۴۳

اطلاع‌رسانی، مسئله اعتقادی برخی مدیران نیست

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: اطلاع‌رسانی، مسئله اعتقادی برخی مدیران نیست.

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (۳۰ اردیبهشت) در همایش گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی‌های زنجان با بیان این‌که امروز استان در فضای کسب و کار رتبه سه کشور را دارا بوده و در نرخ مشارکت اقتصادی نیز با ۴۹.۹ درصد حائز رتبه دوم کشور است، عنوان کرد: نرخ مشارکت اقتصادی بیان‌گر فعال بودن مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که بر اساس گزارش وزارت صمت، استان زنجان از نظر حجم سرمایه‌گذاری خارجی با جذب ۱۶۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در کشور رتبه اول را دارد، افزود: از نظر ثبت بیکاری سه ماهه نیز که از بابت کرونا حاصل شده زنجان یکی از استان‌هایی است که بر اساس گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی بهترین عملکرد را داشته است.

حقیقی تعداد بیمه‌شدگان اجباری استان را ۶۱۲۶ نفر عنوان کرد و ادامه داد: از نظر بیمه بیکاری نیز در سال ۹۷ تعداد بیمه بیکاری استان ۳۲۴۱ نفر بوده که در پایان پارسال به ۲۹۶۷ نفر رسیده است که این امر به معنای ایجاد اشتغال و رونق واحدهای تولیدی است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، با تاکید بر این‌که یکی از بزرگ‌ترین مشکل کشاورزان با دولت تداخل اراضی دولت با مردم است، بیان کرد: در همین راستا برای حل این مشکل در زنجان، با اجرای طرح کاداستر از یک‌ میلیون هکتار اراضی عکس‌برداری هوایی از ۶۰۰ هکتار انجام شده است که در نهایت به رفع تداخلات و صدور سند منتهی شده و روند انجام آن تداوم دارد که در این حوزه نیز زنجان دارای رتبه یک کشوری است.

حقیقی با بیان این‌که به چرخه بازگرداندن واحدهای تولیدی و بهره‌برداری از واحدهای جدید از مهم‌ترین اهداف چهارگانه تعیین شده در حوزه تولید در استان است، گفت: در همین راستا، هفت واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده و ۱۰ واحد تولیدی تعطیل نیز به چرخه بازگشته است.

وی با اشاره به ارتباط ویدئوکنفرانسی مدیران شرکت ایران‌ترانسفو با مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات این شرکت، امروز شاهد افزایش تولید و فروش آن هستیم تا جایی که امسال هدف‌گذاری صادرات ۳۰ میلیون دلاری در برنامه‌های شرکت است.

حقیقی با بیان این‌که حرکات خوب در همه دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است اما نمود آن در جامعه مشخص نیست، ادامه داد: علت این امر نیز آن است که اطلاع‌رسانی مسئله اعتقادی برخی مدیران نیست و به همین علت است که رسانه‌ها نیز کنار گذاشته می‌شوند.

وی با تأکید بر این‌که بین مدیریت، روابط‌عمومی و رسانه باید ارتباط قوی برقرار شود، ادامه داد: این موضوع نباید تنها یک شعار باشد زیرا مادامی که این امر تحقق نیابد دستاوردها نیز مغفول خواهد ماند.

حقیقی تصریح کرد: از مدیران انتظار داریم آنچه ما و رسانه‌ها در این چند روز اخیر در موضوعات مختلف به نتیجه رسیدیم، اجرایی کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت اهمیت دادن به روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی و چارت‌های اداری، ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی مردم با ادارات هستند.

وی یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید در آموزش ضمن خدمت آموزش‌های کاربردی مختص روابط‌عمومی‌ها چه نرم‌افزاری و چه آموزشی نیز تعریف کند.

عضویت نمایندگان روابط‌عمومی در جلسات محوری، از دیگر موضوعاتی بود که استاندار زنجان در این جلسه به آن اشاره و خاطرنشان کرد: پویا کردن واحد روابط‌عمومی در ادارات، ارتباط با رسانه‌ها و استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی از معیارهایی است که امسال در ارزشیابی مدیران مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در پایان این همایش از مسئولان روابط عمومیهای ۱۵ دستگاه اجرایی استان که در یک سال گذشته عملکرد مطلوبی داشتند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان روابط عمومي اطلاع رساني استانی سیاسی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخیتمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است