Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه سید وحید حقانیان: صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارم،‌ تاکید کرد که با سواستفاده کنندگان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سید وحید حقانیان» اظهار کرد: نظر به سؤال مخاطبان در خصوص ایجاد حساب‌های کاربری و انتشار مطالب منتسب در فضای مجازی (اینستاگرام، توییتر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) اعلام می‌کنم که اینجانب در هیچ کدام از شبکه‌های مجازی فعالیت نداشته و ندارم.

 

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه بنابراین مطالب منتشره در صفحات منتسب، ارائه دهنده دیدگاه‌های نامبرده من نیست،‌ بیان کرد: گردانندگان این صفحات از نام و عکس بنده سو استفاده و  مواضعی را اعلام کرده‌اند که توسط مراجع ذیصلاح با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری سید وحید حقانیان شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی