Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@02:43:21 GMT

همدلی مردم در رزمایش مواسات نمادی از دوران دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۰۷۷

همدلی مردم در رزمایش مواسات نمادی از دوران دفاع مقدس است

سردار کریمی گفت: همدلی امروز مردم در زمایش کمک مومنانه، نمادی از دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان زرندیه، ضمن تقدیر از مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان در همدلی و کمک به همنوعان گفت: در رزمایش کمک مومنانه در سطح استان برگزار شد، شهرستان زرندیه رتبه اول را در بخش های متعدد به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: وجود یک ستاد مدیریتی هماهنگ و عملکرد عالی گروه های جهادی شهرستان و  حضور و مشارکت مردم خیر و نیکوکار سبب موفقیت در این بخش ها شده است.

 

وی با اشاره به اینکه حرکت های زیبایی که امروز برای مبارزه با کرونا توسط گروه های مردمی و مدافعان سلامت و گروه های جهادی انجام می شود ریشه در اعتقادات دینی و انقلابی ملت ایران دارد، بیان کرد: این تفاوت بارز جمهوری اسلامی با سایر کشورهای  است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به نقش گروه های مردمی و جهادی در این روزها اشاره کرد و گفت: گروه های مردمی و جهادی با حضور و فعالیت خود باعث شد بسیاری از تهدیدات ناشی از کرونا در کشور خنثی شود و حتی در بسیاری از موارد به فرصت تبدیل شود.

 

سردار کریمی با بیان اینکه امروز امنیت در کشور ما برقرار است، بیان کرد: این امنیت به برکت وجود رهبری مقتدر و آگاه و وجود مردمی بصیر، ولایتمدار و مومن است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: صحنه های زیبای که این روزها از همدلی بیش از پیش مردم به واسطه شیوع کرونا شاهد بودیم، یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را برای ما زنده کرد و امروز باید این تلاش ها و اقدامات به بهترین شکل و هنرمندانه ترین صورت به رخ تمدن های غربی کشیده شد.

 

همچنین در سفر فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به این شهرستان 5 پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه زرندیه به بهره برداری شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی شهرستان زرندیه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادقپور ظهر یکشنبه در مجمع جهادگران شورای جهادی شهرستان البرز که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران برگزار شد عنوان کرد: هرجا از حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم

وی با اشاره به اینکه جهادگران شعار خدمت بی منت را در میدان عمل محقق ساخته‌اند و منتظر تشکر و قدردانی مسئولین نمی‌مانند گفت: گروه‌های جهادی بسیج با تلاش بی‌وقفه خود و اتکا به خداوند متعال، بی‌منت برای خدمت به مردم تلاش کرده و بن بست‌ها را می‌شکنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقدامات جهادی انجام شده در سطح استان گفت: گروه‌های جهادی منتظر تقدیر مسؤلین نمی‌مانند و با احصا مسائل و محرومیت‌ها آنها را مرتفع کرده و مشکلات مردم را حل خواهند کرد.

کد خبر 6084595

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه