Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «برایان هوک»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز سه‌شنبه مدعی شده سران ایران یا باید با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا مذاکره کنند و یا شاهد فروپاشی اقتصاد خود باشند.

به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز هوک گفت: «فشار [علیه ایران] کارساز است. بیش از سه سال است که ما از طریق بازداری و دیپلماسی ایران را مهار کرده و با آن مقابله کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این مقام آمریکایی در ادامه ادعاهای خود اضافه کرد: «رژیم به خاطر تحریم‌های ما در هم شکسته است. سران ایران امروز در برابر یک انتخاب قرار گرفته‌اند: یا باید با رئیس‌جمهور ترامپ مذاکره کنند یا شاهد فروپاشی اقتصادی باشند.»

دولت آمریکا بعد از خروج از توافق هسته‌ای برجام در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ به اقداماتی تحریک‌آمیز مانند قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» و یا ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه روی آورده است. 

با این وجود، دونالد ترامپ که وعده می‌داد با اجرای سیاست‌های سختگیرانه علیه ایران می‌تواند این کشور را برای عقد توافقی بهتر پای میز مذاکره بیاورد به دلیل ناکام ماندن برنامه‌هایش در قبال ایران علی‌رغم تشدید تنش‌ها، در آمریکا تحت فشار قرار گرفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمضان‌زاده: مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید؛ فرصت‌ها، چون ابر بهاری گذرا هستند

عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت خاتمی، در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حالا که مجامع حقوقی و سازمان‌های بین‌المللی اسرائیل را به خاطر حمله به کنسولگری ایران تحت فشار قرار داده اند و آمریکا ایران را به خویشتنداری دعوت کرده، مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کرده ما به ازای خویشتنداری را طلب کنید.

فرصت‌ها، چون ابر بهاری گذرا هستند.

دیگر خبرها

  • بایدن: هیچ اعتمادی به ترامپ نیست
  • مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید؛ فرصت‌ها، چون ابر بهاری گذرا هستند
  • رمضان‌زاده: مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید؛ فرصت‌ها، چون ابر بهاری گذرا هستند
  • رمضان‌زاده: مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید
  • مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید /فرصت‌ها چون ابر بهاری گذرا هستند
  • افشای طرح ترامپ برای پایان جنگ روسیه و اوکراین
  • تاثیر بازگشت ترامپ بر فروش نفت ایران
  • واشنگتن‌ پست : ترامپ به اوکراین فشار خواهد آورد خاکش را برای صلح واگذار کند
  • اوکراین با فشار «ترامپ» خاکش را برای صلح واگذار می‌کند
  • واشنگتن‌پست: ترامپ به اوکراین فشار خواهد آورد خاکش را برای صلح واگذار کند