Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با صدور حکمی از سوی وزیر علوم رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین وزارت علوم شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی غلامعلی منتظر عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه تربیت مدرس را به سمت رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این وزارتخانه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حکم انتصاب هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس منتظر آمده است؛ باعنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.   انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف آن مرکز را بر پایه قوانین، اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف ستاد وزارت و بهره‌مندی از توان هیئت‌های نظارت استانی، مدیران و کارشناسان آن مرکز به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبرد‌های دولت تدبیر و امید، نقش شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.   منتظر دانش آموخته دکتری مهندسی برق از دانشگاه تربیت مدرس و استاد تمام مهندسی فناوری اطلاعات (سیستم‌های هوشمند در یادگیری الکترونیکی) دانشگاه است از وی تاکنون بیش از ۴۰۰ مقاله در نشریات علمی- پژوهشی داخلی و خارجی و کنفرانس‌های معتبر و نیز ۸ کتاب منتشر شده است.   از فعالیت‌های اجرایی منتظر می‌توان به مدیرکل دفتر آموزشی وزارت علوم، مدیرکل دفتر آموزش‌های عالی آزاد وزارت علوم، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، قائم مقام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) اشاره کرد.   وی همچنین برگزیده نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی خوارزمی، پژوهشگر برگزیده آیسسکو و برنده جایزه کرسی یونسکو در یادگیری الکترونیکی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه تربیت مدرس منصور غلامی دانشگاه تربیت مدرس رئیس مرکز نظارت ارزیابی و تضمین وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اینمرحله از  المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت برگزار می شود.
علی صدر افزود: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد محل برگزاری این آزمون است.

به گفته صدر، منتخبان المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبان مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند مرداد امسال در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور