Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:11:45 GMT

آغاز رصد ماه شوال از غروب شنبه در همدان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۳۶۹

آغاز رصد ماه شوال از غروب شنبه در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام سیدصادق حسینی مسئول ستاد استهلال استان همدان، در این خصوص افزود: دو گروه برای رصد هلال شوال به مناطق تعیین شده اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: یک گروه پیش‌بینی‌شده در خارج از شهر و گروه دیگر در داخل شهر مستقر می‌شوند.

مسئول ستاد استهلال استان همدان اظهار داشت: هرسال تجهیزات و دوربین‌های پیشرفته‌ای به این منظور از سوی سپاه در اختیار ستاد استهلال قرار گرفته و این تجهیزات در اختیار گروه‌های مستقر قرار داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه از تلسکوپ‌های موجود در ستاد استهلال نیز برای رصد تخصصی ماه شوال استفاده می‌شود، بیان کرد: همزمان با غروب روز شنبه رصد ماه در استان آغاز خواهد شد.

او ابراز داشت: گروه‌های مستقر در این مناطق با تمام توان تلاش بر رؤیت ماه خواهند داشت و امیدواریم بتوانند رصد ماه را داشته باشند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال ماه شوال ستاد استهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام شعبانی شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک با قدردانی از خدمات جهادی انجام شده از سوی گروه جهادی شهید همدانی، گفت: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در روز افراد بسیاری برای نداشتن هزینه درمان به دفتر مراجعه می‌کنند، گفت: خوب است سهمیه‌ای را برای خود قرار دهید و در روز تعدادی از افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار را درمان کنید و بدانید که برکت زندگی شما در این کار است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت در جامعه، گفت: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، زیرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملا کارشناسی است و با سلامت جامعه مواجه است.

استاندار همدان هم گفت: دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، گفت: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • غروب آفتاب در دره زیبای شیرز لرستان
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها