Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:51:25 GMT

فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۵۷۲

فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام برگ زرینی در دفاع مقدس و تاریخ ۴۱ ساله ایران اسلامی است.

سردار "حمید خرم دل" در جمع خبرنگاران افزود: سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر است و در دوران دفاع مقدس وضعیتی را بوجود آورد که موجب انگیزه مضاعفی برای نظام و انقلاب و سرزمینمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در آن روزهای پر التهاب جنگ، نیروهای بعثی عراق خرمشهر را اشغال و اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی امکان باز پس گیری آن وجود ندارد اما رزمندگان سپاه اسلام با همه سختی ها و استحکاماتی که دشمن فراهم کرده بود دست به کار بزرگی زدند و برگ زرینی در دفاع مقدس و حتی در طول تاریخ کشور و ۴۱ ساله انقلاب اسلامی شکل گرفت.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به اندازه ای این پیروزی مهم و ارزشمند بود که مقام معظم رهبری درباره آن فرمودند «خرمشهرها در پیش است» و با وجود همه فشارها و تحریم ها به مردم ما امیدواری دادند که خرمشهرهای دیگر در پیش است و این موضوع یک الگو و برند در کشور ماست.
خرم دل ادامه داد: در حماسه بزرگ  فتح خرمشهر سلحشوران و رزمندگان  غیور استان کهگیلویه و بویراحمد نقش آفرین بودند و شهیدانی را تقدیم کردیم و در طول دفاع مقدس نیز رزمندگان تیپ سرافراز ۴۸ فتح سپاه استان حماسه آفرینی کردند. 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال به دلیل  ویروس کرونا امکان اجرای برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و سایر مناسبت ها به گونه ای که همه ساله برگزار می شد وجود ندارد اما  مراسم های حداقلی در سطح سپاه و نواحی به یاد رزمندگان و ایثارگران برگزار و از این حماسه آفرینی ها تجلیل خواهیم کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سوم خرداد كهگيلويه و بويراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در مراسم تشییع حاج محمد کیانی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز همه ما آمده‌ایم تا قدردان این مجاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما هر لحظه و هر مکان نباید از مرگ غافل باشیم تصریح کرد: فوت این جانباز گرانقدر ما را به این فکر فرو انداخت که مرگ آنی است و نباید مسائل دنیوی ما را از آن غافل کند.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه باید بتوانیم خوب زندگی کنیم و هرکاری را انجام می‌دهیم همواره برای رضایت خداوند باشد گفت: باید کوشید مثل این مرد سالم زندگی کرد و سالم نیز از دنیا رفت.

وی خاطر نشان کرد: این جانباز گرانقدر مردی مؤمن، نیکوکار و جهادگر بود که تمام عمر خود را صرف کارهای خیر و جهادی می‌کرد، همواره تلاش کرد که به محرومین و نیازمندان کمک کند.

حجت الاسلام نکونام با اذعان بر اینکه حاج محمد کیانی در جهاد برای ناهنجاری‌ها تلاش می‌کرد و سعی داشت ناهنجاری‌ها را کنترل کند که به جامعه آسیبی نرساند گفت: این مرد بزرگ روایت‌گر جنگ برای همه نسل‌های بعد از انقلاب بود و جوانان و نوجوانان را از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس آگاه می‌کرد.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: امروز دشمن در تلاش است که روایت‌های دوران دفاع مقدس را برعکس جلوه دهد و رشادت‌های رزمندگان را کمرنگ کند، نباید اجازه داد عرصه را برای دشمن باز گذاشت.

کد خبر 6080898

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم