Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارم،‌ تاکید کرد که با سواستفاده کنندگان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: نظر به سؤال مخاطبان در خصوص ایجاد حساب‌های کاربری و انتشار مطالب منتسب در فضای مجازی (اینستاگرام، توییتر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) اعلام می‌کنم که اینجانب در هیچ کدام از شبکه‌های مجازی فعالیت نداشته و ندارم.

وی با بیان اینکه بنابراین مطالب منتشره در صفحات منتسب، ارائه دهنده دیدگاه‌های نامبرده من نیست،‌ بیان کرد: گردانندگان این صفحات از نام و عکس بنده سو استفاده و  مواضعی را اعلام کرده‌اند که توسط مراجع ذیصلاح با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس