Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:55:06 GMT

نگاه آموزش و پرورش به شبکه شاد کوتاه مدت نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۹۰۱

نگاه آموزش و پرورش به شبکه شاد کوتاه مدت نیست

سالارقاسمی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه برنامه آموزشی شبکه اجتماعی دانش آموزان در فضای مجازی به دلیل شیوع بیماری کرونا فعال شد،اظهارداشت: این آموزش غیرحضوری از طریق شبکه اجتماعی شاد درمقایسه با دیگر پیام رسان ها دارای مزیت تعاملی، مدیریتی و گزارش گیری از سوی معاونت ابتدایی ومتوسطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شبکه اجتماعی شاد یک نرم افزارمدیریتی و نظارتی است که استفاده از آن را می توان به عنوان یک فرصت مناسب برای استمراریادگیری دانش آموزان ذکرکرد.
 طی سه ماه اخیر جامعه فرهنگیان علیرغم محدودیت هایی که وجود داشت به خوبی جریان آموزش را در فضای مجازی تداوم بخشیدند اما آن چنان که باید در فضای رسانه ای که کشور به این تلاش ها پرداخته نشد.
قاسمی  عنوان کرد: این شبکه اشکالاتی هم دارد که به مرور برطرف خواهد شد و موضوعی که نباید ازآن غافل شد این است که نگاه وزارت آموزش و پرورش به سامانه شاد یک نگاه کوتاه مدت نیست.
وی ادامه داد: دراستان البرز وکلانشهر کرج همواره تعطیلی های ناخواسته فراوانی به علت آلودگی هوا و شرایط آب و هوایی داریم که در این شرایط شبکه شاد به عنوان یک مکمل درکنار آموزش حضوری مانع از ایجاد وقفه درجریان آموزش خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه کرونا درکنار مصائب و دشواری های فراوانی که ایجاد کرد تجربه خوبی در حوزه آموزش وپرورش پیش روی ما گذاشت، افزود: باید از سالیان قبل به سمت آموزش های غیرحضوری و مجازی قدم برمی داشتیم و دردنیا هم آموزش تلفیقی به عنوان ترکیبی از آموزش حضوری، آموزش از راه دور و مجازی مطرح است.
قاسمی گفت : بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان استان البرزعضو شبکه شاد هستند.
وی عنوان کرد: مشارکت و وظیفه شناسی معلمان ،کادر اجرایی مدارس ،کارشناسان و اولیا توانست زمینه افزایش اشتیاق بهره برداری دانش آموزان از محتواهای الکترونیکی را عملی سازد.
وی تاکید کرد: این مشارکت بالا موفقیت ما درتبدیل محیط خانه به مدرسه و تحقق شعار "هر خانه یک مدرسه " را رقم زد.
استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا البرز مدارس ویروس کرونا البرز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان