Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@08:17:55 GMT

«حقانیان» هیچ‌گونه فعالیتی در فضای مجازی ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۹۵۶

«حقانیان» هیچ‌گونه فعالیتی در فضای مجازی ندارد

خبرگزاری فارس: در پی پیگیری مخاطبان درباره فعالیت مجازی وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری، دفتر وی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

نظر به سؤال مخاطبان در خصوص ایجاد حساب‌های کاربری و انتشار مطالب منتسب در فضای مجازی (اینستاگرام، توییتر و...) اعلام می‌دارد که جناب آقای دکتر سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری (حفظه الله) در هیچ کدام از شبکه‌های مجازی فعالیت نداشته و ندارند؛ بنابراین مطالب منتشره در صفحات منتسب به ایشان، ارائه دهنده دیدگاه‌های نامبرده نمیباشد و گردانندگان صفحات مذکور از نام و عکس ایشان سو استفاده نموده و مواضعی را اعلام کرده اند که توسط مراجع ذیصلاح با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: حقانیان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد حسین سپه وند امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در جریان رصد و پایش فضای مجازی و اجرای طرح برخورد با فروش سوالات و تجهیزات تقلب در کنکور و امتحانات نهایی، کارشناسان پلیس فتا لرستان فردی را که اقدام به فروش ابزارهایی برای تقلب در امتحان به فروش می‌رساند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، افزود: این گونه افراد با انتشار آگهی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های واسط خریدوفروش، اقدام به فروش سوالات و تجهیزات تقلب کنکور به قربانیان کرده و ضمن اینکه سعی می‌کنند نظم کنکور و عدالت برگزاری کنکور سالم بین داوطلبان را برهم بزنند، تنها به دنبال کلاهبرداری و کسب منفعت برای خود بوده و طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده هیچ‌گونه دسترسی به سوالات کنکور و امتحانات نهایی ندارند و به‌هیچ‌عنوان نباید ادعای آن دراین‌خصوص را باور کرد.

رئیس پلیس فتا لرستان با بیان اینکه فروش هر گونه تجهیزات تقلب که عدالت و رقابت سالم بین داوطلبان امتحانی را به خطر بیندازد جرم است، گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی فروشنده این تجهیزات را در شهرستان خرم‌آباد شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قضائی لازم، ایشان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سپهوند، تصریح کرد: خریدوفروش هرگونه تجهیزات برای تقلب در امتحانات کنکور جرم بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد قضائی صورت خواهد گرفت، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با این‌گونه جرایم در فضای مجازی با مرکز فوریت‌های پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و کارشناسان ما در پلیس فتا را جهت برخورد قانونی با آنها در جریان بگذارند.

کد خبر 6087767

دیگر خبرها

  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر