Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:33:36 GMT

بسته معیشتی متفاوت دانشجویان جهادگر کاشانی+عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۰۳۵

بسته معیشتی متفاوت دانشجویان جهادگر کاشانی+عکس

مسؤول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: با توجه به کمکی که سایر ارگان‌ها نیز در بحث بسته‌های معیشتی داشتند سعی کردیم به خلأ فرهنگی موجود برای خانواده‌های نیازمند هم بپردازیم، به همین دلیل ۱۴۰ بسته فرهنگی همراه با بسته‌های معیشتی توزیع شد.

جواد پورپیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان ادامه داد: اقدامات در چند فاز تا به امروز ادامه پیدا کرده، در ابتدا بحث کلاس‌های آموزشی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بود که دانشجویان جهادی خودشان نسبت به مواجه با بیماری توجیه باشند.

وی با بیان این که در ادامه اقدام به تهیه و توزیع ۸۰۰ محلول ضدعفونی‌کننده کردیم، افزود: تعدادی از جوانان کشانی هم به کمک طرح سراسر غربالگری سلامت رفتند؛ بازدید از داروخانه‌های شهرستان و تهیه گزارش‌های میدانی از بازار از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته از سوی گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان بود

پورپیرعلی تصریح کرد: در مرحله بعد برای ما روشن شد که ادامه یافتن شیوع بیماری تبعات اقتصادی به ویژه برای اقشار نیازمند به دنبال خواهد داشت و طرحی را برای کمک به نیازمندان آغاز کردیم که پس از تاکید رهبر انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، برای ادامه آن ترغیب شدیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا گروه جهادی اقدام به تهیه ۴۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ هزار تومانی کرد، با توجه به کمکی که سایر ارگان‌ها نیز در بحث بسته‌های معیشتی داشتند سعی کردیم به خلأ فرهنگی موجود برای خانواده‌های نیازمند هم بپردازیم، به همین دلیل ۱۴۰ بسته فرهنگی همراه با بسته‌های معیشتی، شامل کتاب‌های دفاع مقدس، لوازم‌التحریر، کتاب داستان، لوح فشرده آموزشی احکام و ... برای مخاطب کودک و نوجوان توزیع شدند.

 

مسؤول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان با اشاره به طرح ملی هم‌سفره با همسایه عنوان کرد: در این طرح تلاش کردیم با تشکیل شبکه خیرین محله و همکاری مغازه‌داران و نانوایی‌ها به مردم نیازمند هر محله کمک کنیم، به این ترتیب که افراد اقلام مورد نیازشان را با بن خریداری کنند و مبلغ بن‌ها از سوی خیرین پرداخت شود.

پورپیرعلی در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین با یک نانوایی هماهنگ شده که ۴ هزار نان رایگان توزیع کنند، با توجه به حضور اتباع افغانستانی در کاشان و تحت پوشش قرار نگرفتن آن‌ها در کمک‌هایی که شده، این خانواده‌ها را نیز پوشش داده‌ایم و در مجموع ۲۰۰ خانواده تحت پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس دانشجویان کاشان دانشگاه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی آماده گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۶۵۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان حوزه قضایی شهرستان دزفول اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان و به همت خیرین شهرستان تهیه و در ۴ مرحله به خانواده‌های هدف اهدا شدند.

آقای آماده هدف از این اقدام را رفع نیاز‌های معیشتی خانواده زندانیان عنوان و از همکاری خیران این شهرستان در کمک به انجمن یادشده قدردانی کرد.  

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • در کره شمالی دانشگاه رفتن هم عجیب و غریب است!