Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:42:45 GMT

سه کشتارگاه دام در استان قزوین فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۱۰۸

سه کشتارگاه دام در استان قزوین فعالیت می‌کنند

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، فاطمه خمسه روز چهارشنبه در بازدید هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین از یک واحد کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان بوئین زهرا، افزود: از این تعداد کشتارگاه، ۲ واحد کشتار صنعتی در شهرستان بوئین زهرا و آبیک و یک واحد نیمه صنعتی در شهرستان تاکستان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این واحدهای صنعتی روزانه یک هزار و ۲۰۰ رأس دام سبک و ۳۰۰ رأس دام سنگین و واحد نیمه صنعتی کشتارگاه استان نیز روزانه ۲۰ رأس دام سنگین و ۲۰۰ رأس دام سبک را کشتار و عرضه می‌کنند.

خمسه یاد آور شد : در حال حاضر سالانه ۲۸ هزار تن گوشت قرمز در استان قزوین تولید می‌شود که نقش موثری در تامین نیاز استان و کشور ایفا می‌کند.

کشتارگاه صنعتی دام شرکت قزوین دشت بره در زمینی به مساحتی ۵۰ هزار متر مربع و ۱۶ هزار و ۴۳۰ متر مربع زیر بنا احداث شده است.

این واحد تولیدی،  دومین کشتارگاه صنعتی دام استان است که در تیپ یک طراحی و اجرا شده و موقعیت مکانی و خدمات رسانی به مناطق مختلف استان و نزدیکی به میدان عرضه دام از مهمترین مزایای این واحد تولیدی است.
در این بازدید عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی دیگر از مسوولان نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور استان قزوین استانداری قزوین وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور استان قزوین استانداری قزوین رأس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در این ۲ سال دولت سیزدهم رشد تولیدات نساجی ۱۸ درصد رشد کرد و این صنعت در نمایشگاه چین نیز توانست ثبت سفارش‌های متعددی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدمهدی برادران امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از واحد نساجی دسترنج رضابافت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل ۲۰۰۰ طرح منتخب و بزرگ صنعتی در سطح کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد ۸۰ طرح بزرگ متعلق به استان قزوین است.

وی از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در بخش طرح‌های صنعتی منتخب استان قزوین خبر داد و افزدد: از مجموع طرح‌های منتخب کشوری ۱۰۰۰ واحد تولید، هم هم‌اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش شده تا هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رکورد اشتغال صنعتی کشور سال گذشته با تحقق ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار اشتغال‌زایی شکسته شد، بیان کرد: همان‌طور که امروز مشاهده می‌شود، کمبود نیروی کار امروز به یکی از چالش‌های اصلی واحدهای تولیدی منجر شده و خوشبختانه نیروهای کارگری ما در سال جاری علاوه بر دریافت حقوق توانستند به اشتغال پایدار دست یابند.

برادران اضافه کرد: ما به تازگی خودکفایی صنعت شوینده را جشن گرفتیم و در آینده نزدیک نیز خودکفایی صنعت پلی استر و نخ را جشن خواهیم گرفت، تا جایی که تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده تا در صنایع مختلف جشن خودکفایی داشته باشیم.

وی با اشاره به توسعه صنعت نساجی ادامه داد: بسیاری معتقد بودند که صنایع نساجی ما فرسوده شده و اگر سرپا بماند دستاورد بزرگی است، اما همه مشاهده کردید که در این ۲ سال دولت سیزدهم رشد تولیدات نساجی ۱۸ درصد رشد کرد و این صنعت در نمایشگاه چین نیز توانست ثبت سفارش‌های متعددی را داشته باشد.

معاون وزیر صمت یادآور شد: صنعت نساجی امروز بیش از هرچیز به رقابت با محصولات خارجی نیاز دارد تا بتوانیم میزان قاچاق در حوزه پوشاک را کاهش دهیم، ضمن اینکه شرکت‌های خوبی در حوزه تحقیق و توسعه پروانه دریافت کرده و در حوزه دانش بنیان نیز اقدامات خوبی شده است.

کد خبر 747033

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین