Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع خبر از تعویق احتمالی دوره 2021 اسکار به دلیل وضعیت ناشی از کرونا داده‌اند گرچه هنوز خبر رسمی در این باره اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ورایتی، هرچند برگزاری اسکار 93 در فوریه خواهد بود اما بنابر منابع متعدد، آکادمی در نظر دارد که این شب بزرگ را به تعویق بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع خبری که به صورت ناشناس این ادعا را طرح می‌کنند، می‌گویند هنوز برنامه‌های قطعی در این باره وجود ندارد. فعلا شبکه ABC قرار است برای  ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ دوره نود و سوم اسکار را پخش کند.

یکی از مطلعین به ورایتی اعلام کرده است که «احتمالاً این مراسم به تعویق بیفتد». هرچند جزئیات دیگر از جمله تاریخ‌های احتمالی جدید برگزاری مورد بحث و بررسی قرار نگرفته است.

زمانی که تغییر قانون موقت جدید برای صلاحیت اسکار به دلیل COVID-19 اعلام شد، دیوید روبین رئیس آکادمی اسکار تغییرات احتمالی آن را خیلی زود دانست و عنوان کرده بود: «ما می‌دانیم که می‌خواهیم جشن بگیریم اما دقیقاً نمی‌دانیم به چه شکلی».

مشخص نیست که با تعویق اسکار، آکادمی به فیلم‌های منتشر شده بعد از مهلت یکساله مجور بدهد تا واحد شرایط اسکار ۲۰۲۰ باشند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا اسکار آکادمی اسکار جشنواره جهانی فیلم جشنواره سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تعویق بهره برداری خط انتقال آب از دریا به استان چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی بر لزوم پیگیری جدی خط انتقال آب از دریا به استان گفت: قرار بود فاز اول این خط تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد، ولی این مساله به دلیل وجود برخی معارضان به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به دستور معاون رئیس جمهور برای اجرایی شدن این خط تا اول تیرماه افزود: درباره طرح بزرگ انتقال آب به اردکان هم فرصت ۲ ماهه داده شده است. این طرح گرچه پیشرفت ۷۵ درصدی داشته، اما به آزادسازی‌هایی نیاز دارد که دکتر مخبر تأکید کردند خط انتقال آب از دریا از چند نقطه آغاز شود.

استاندار از شناسایی ۶۰۰ ملک ساختمانی مازاد در استان خبر داد و تصریح کرد: ارزش این املاک در چارچوب مولدسازی، ۱۲ هزار میلیارد تومان است که می‌تواند تامین منابع کند. فرآیند قانونی این املاک در حال اجراست تا بتوانیم آنها را به فروش رسانده و طرح‌های نیمه تمام استان را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات جاده یزد ـ طبس از راه شورای عالی کشور اظهار داشت: قرار است سالانه ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۵ ماده ۱۴ قانون معادن به این طرح اختصاص پیدا کند که پیشنهاد ما هزار میلیارد تومان است تا این طرح تسریع ویژه‌ای پیدا کند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد
  • دلیل تعویق بهره برداری خط انتقال آب از دریا به استان چیست؟