Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@14:05:34 GMT

دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی خیابانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۴۸۵

به گزارش ایلنا، سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: دو جوان پرایدسوار در محدوده بلوار طبرسی از  عاملان شرارت و تیراندازی خیابانی در مشهدشمالی بودند که  با اسلحه شکاری و قمه، اقدام به تیراندازی هوایی و ایجاد خسارت به یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی پارک شده در کنار خیابان کرده و متواری شدند.

وی گفت: با تلاش پلیس این دو متهم چهره زنی شدند و در حال تخریب شیشه های یک منزل مسکونی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صارمی افزود: در ادامه این عملیات نیز ، سه متهم دیگر این پرونده نیز  دستگیر شدند و از متهمان یک قبضه اسلحه شکاری، ۶ فشنگ و دو عدد قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیراندازی خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید