Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: در سال گذشته صندوق پژوهش و نوآوری استان جهت حمایت از توسعه کسب وکارهای مبتنی بر دانش در استان راه اندازی شد و طبق برنامه ریزی ، فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پارک علم و فناوری گیلان ، علی باستی همچنین درباره راه اندازی مرکز رشد مشترک با دانشگاه گیلان که با هدف کمک به ایده ها و افزایش ثروت دانش بنیان راه اندازی خواهد شد، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم در حوزه بین الملل و با تفاهمنامه ای که با یکی از پارک های علم و فناوری کشور ترکیه منعقد کنیم ، یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک با همکاری با طرف دیگر شرکت ترکیه ای توانستند دستگاه ضدعفونی کننده هوا را طراحی و تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان پارک علم و فناوری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان

شهردار مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور حل مسائل و دغدغه‌های شهر و شهروندان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف در نشست فعالان اکوسیستم نوآوری مشهد که به منظور بررسی و ارائه پیشنهادات برای تقویت روحیه نوآوری در شهر و حل مسائل شهری به کمک خلاقیت و نوآوری، برگزار شد، اظهار کرد: فعالان حوزه نوآوری شهروندانی فکور و اندیشمند هستند که می‌توانند تأثیرات به‌سزایی در جهت رشد بر جامعه بگذارند.

وی افزود: ارائه راهکار مناسب، تولید راه حل اثرگذار، تولید فکر و اندیشه و تبدیل آن به عمل و اجرا از وظایف سنگین بر دوش فعالان حوزه خلاقیت است.

شهردار مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور حل مسائل و دغدغه‌های شهر و شهروندان حمایت می‌کند.

در ادامه محمود رضا کفاش، معاون علمی و پژوهشی سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: تقریباً ۲ دهه است که حرکت پر شتاب علمی در سطح کشور آغاز شده و ما نیز هم تلاش کردیم با برنامه‌ریزی، هدف گذاری و بسیج کردن امکانات از این حرکت جا نمانیم.

وی افزود: سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج قریب به ۲ سال است که از سوی رهبر معظم انقلاب تائید و ابلاغ شده است و یکی از قرارگاه‌هایی که در این سند نقش‌آفرین هستند قرارگاه جهاد علم و فناوری است.

معاون علمی و پژوهشی سپاه امام رضا (ع) گفت: ظرفیت‌های بسیج را باید به تمام کسانی که در عرصه علم و فناوری هستند معرفی کنیم و در این راستا یکی از ظرفیت‌های اصلی بسیج حمایت، هدایت و پشتیبانی است.

همچنین مهدی انجیدانی مدیر عامل پیام‌رسان گپ اظهار کرد: در موضوعات کسب و کار به بازارهای کشورهای مسلمان و شیعه کم توجهی می‌شود.

وی افزود: شهر مشهد به واسطه حرم مطهر رضوی می‌تواند ظرفیت بزرگی برای فناوری با سایر کشورها باشد؛ بازار کشورهای مسلمان یکی از جذاب‌ترین بازارها است که رقابت در آن‌ها کم است.

مدیر عامل پیام رسان گپ گفت: معرفی فناوری و محلی که فقط محصولات همانجا باشد برای بازدید توریست در مشهد موضوعی بسیار مهم است که شهرداری مشهد می‌تواند به آن بپردازد.

کد خبر 746429

دیگر خبرها

  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • تعداد شرکت های فناوری و نوآوری کشاورزی به ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • ۹۶۷۴ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد
  • دانش‌آموزان در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان