Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@07:30:50 GMT

اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان خراسان رضوی با دو ماه تاخیر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۷۷۳

اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان خراسان رضوی با دو ماه تاخیر

علی قاسمی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از نیمه دوم تیرماه امسال ثبت نام الکترونیکی پایگاه‌های طرح سنجش برای دانش آموزان پایه اول و پیش دبستانی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که این روند امسال با حدود دو ماه تاخیر آغاز خواهد شد ادامه داد: برای سنجش دانش آموزان فقط دو ماه زمان خواهیم داشت به همین دلیل از مدیران مدارس تقاضا شده است نسبت به این موضوع توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: به این ترتیب طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از مردادماه در ۱۱۰ پایگاه سنجش استان آغاز می‌شود.

قاسمی پور افزود: توصیه می‌شود خانواده‌ها در همان تاریخ و ساعتی که توسط سامانه الکترونیکی مشخص شده با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دستورات بهداشتی به پایگاه‌های سنجش مراجعه کنند و مدیران مدارس نیز باید اطلاعات دانش آموزان را به صورت کامل در این سامانه تکمیل کنند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها به این نکته توجه داشته باشند که فرآیند سنجش صرفا در پایگاه‌های سنجش تکمیل نمی‌شود و پس از اتمام کار در پایگاه‌های سنجش حتما باید به پایگاه ها و مراکز بهداشت نیز مراجعه کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: برخی از دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته به پایگاه‌های سنجش مراجعه نکردند و در حال حاضر این امکان وجود دارد که با تیک زدن گزینه جامانده از طرح سنجش این فرآیند را در سال آینده انجام دهند و روند ثبت‌نام آنها تکمیل شود.

قاسمی پور افزود: تعرفه طرح سنجش برای هر دانش آموز  ۴۰۰ هزار ریال و برای دانش آموزان عشایر و دانش آموزان نواحی کم برخوردار رایگان است.

پارسال ۱۲۶ هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان در خراسان رضوی زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفتند.

استان خراسان ر ضوی با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را در اختیار دارد.

برچسب‌ها پیش دبستانی مدارس طرح سنجش سلامت سلامت مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیش دبستانی مدارس طرح سنجش سلامت سلامت مشهد پیش دبستانی مدارس طرح سنجش سلامت سلامت مشهد پایگاه های سنجش طرح سنجش سلامت خراسان رضوی دانش آموزان پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مدارک مهم برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس عادی و استثنائی، اخذ گواهی سنجش سامانه‌ای است.
وی افزود: امسال سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش‌دبستانی یک و ۲ همچنین نوآموزان بدو ورود به دبستان نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌های قبل سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در بازه زمانی تابستان در پایگاه‌های سنجش انجام می‌شد، اما امسال سنجش در طول سال تحصیلی و در مراکز جامع سنجش انجام می‌شود، والدین می‌بایست با ورود به سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت اطلاعات نوآموز خود و گرفتن نوبت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • اجباری بودن سنجش برای نوآموزان پایه اول دبستان
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان