Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته‌های معیشتی نوبت چهارم مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه، در شهرستان‌های استان اردبیل در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ۱۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در نوبت چهارم مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان‌های استان اردبیل در حال توزیع است.

بسته‌های معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه، توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب ‌پذیر شناسایی شده که مورد حمایت نهادهای حمایتی نیستند، توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در شهرستان اردبیل 

حسن دهقانی‌نیا، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل اظهار کرد: در نوبت چهارم مرحله اول این رزمایش بزرگ، ۳ هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند و محروم سطح شهرستان اردبیل به همت پایگاه‌های مقاومت توزیع شد.

دهقانی‌نیا تصریح کرد: بسته‌های معیشتی حاوی اقلام غذایی و خوراکی همچون روغن، برنج، رب گوجه‌فرنگی، لوبیا، نخود، ماکارونی و مرغ هستند که در مجموع به ارزش ۳۰۰ هزار تومان است.

وی افزود:در دوران کرونا برخی از اقشار جامعه کسب و کارشان به علت شیوع این بیماری منحوس تعطیل و یا دچار ضرر و زیان شده است که تلاش می‌کنیم با حفظ کرامت و آبروی این اشخاص بسته‌های معیشتی به دست آنان برسد.

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی کمک مؤمنانه در  نوبت چهارم مرحله اول در نمین 

شاپور حسن‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین گفت: در نوبت چهارم مرحله اول رزمایش کمک مومنانه تعداد ۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان نمین توزیع شد.

حسن‌زاده با قدرانی از خیرین و مردم شهرستان، بیان کرد: بسته‌های معیشتی رزمایش با مشارکت خیرین، مردم نوعدوست، سپاه و بسیج تهیه شده بود.

توزیع ۴۵۷ بسته معیشتی در شهرستان کوثر

محرم پوررحمانف فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوثر اظهار کرد: در  نوبت چهارم مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه، ۴۵۷ بسته معیشتی در میان نیازمندان و  اقشار آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان کوثر توزیع گردید.

توزیع ۳۱۱ بسته معیشتی در شهرستان سرعین 

رضوان راحلی، فرمانده سپاه ناحیه سپاه شهرستان سرعین با اشاره به اجرای نوبت چهارم مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه، بیان کرد: در نوبت چهارم رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان سرعین، ۳۱۱ بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان توزیع شد.

گفتنی است؛ نوبت چهارم رزمایش کمک مؤمنانه در استان اردییل تا توزیع کامل ۱۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی ادامه خواهد داشت که با اتمام این نوبت، تعداد بسته‌های توزیع شده در استان به ۵۲ هزار بسته معیشتی می‌رسد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۲۲

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل اردبیل رزمایش کمک مؤمنانه کرونا رزمایش همدلی ایران همدل فارس اردبیل فرمانده سپاه ناحیه بسته های معیشتی کمک مؤمنانه بسته معیشتی نوبت چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند

خسرو امیدوار گفت: همچنین کودکان و نوجوانان تحت سرپرستی، از سال ۱۴۰۲ بر اساس شیوه نامه مراقبت موقت، به عنوان مهمان به خانواده‌های متقاضی میزبانی سپرده می‌شوند تا پیگیری‌ها جهت بازپیوند ایشان با خانواده نسبی یا ایجاد شرایط فرزندخواندگی این دسته از عزیزان، به عمل آید و این کار با هدف حمایت از اقامت کودکان و نوجوانان در محیط خانوادگی صورت می‌گیرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل افزود: نگرش جامعه به قبول سرپرستی کودکان در سنین بالاتر در سایه آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی خوب شده است و از سال ۱۳۹۹ با راه اندازی سامانه فرزندخواندگی تاکنون ۴۷۱ درخواست فرزندخواندگی در سامانه فرزندخواندگی ثبت شده و تعداد زیادی از این درخواست‌ها به دلیل عدم احراز شرایط متقاضیان رد شده است.

به گفته او، انتظار داریم زوجین فرزند پذیر، حضانت فرزندان گروه‌های خاص (دارای معلولیت یا نیازمند درمان) را نیز برای فرزندپذیری در نظر بگیرند و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۸ مورد حکم حضانت صادر شد که ۱۰ فرزند واگذار شده از بین آنها در سنین بالای ۶ سال قرار داشتند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اردبیل در تشریح چگونگی فرزندخواندگی گفت: فرایند فرزندخواندگی از زمان ثبت تقاضای زوجین در "سامانه فرزندخواندگی" شروع می‌شود و چنانچه زوجین پس از بررسی‌های کارشناسی، حائز شرایط باشند تا زمان تحویل کودک، تداوم خواهد داشت و پس از واگذاری کودک، نظارت‌های کارشناسی توسط کارشناسان مربوطه به صورت تماس تلفنی و بازدیدهای دوره ای تا سن ۱۸ سالگی فرزندان ادامه خواهد یافت.

امیدوار افزود: از مزایای این طرح این است که کودکان و نوجوانان علاوه بر بهره مندی از امکانات و خدمات خانواده میزبان، مجبور به اقامت در مراکز شبانه روزی نخواهند بود و از آنجایی که یکی از مهمترین کارکرد خانواده، تعاملات عاطفی بین اعضای خانواده در راستای رشد تربیتی و اجتماعی است، سیاست اصلی دفتر امور کودکان و نوجوانان تقویت برنامه مراقبت از فرزندان در درون خانواده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد