Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در امور نوسازی ناوگان عمومی جاده‌ای گفت: در طرح واردات کامیون‌های زیر سه سال ساخت در حال حاضر هیچ‌گونه تسهیلاتی از سوی دولت پرداخت نمی‌شود.

به گزارش تین نیوز، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جهت نوسازی ناوگان باری کشور از متقاضیان خواست، جهت واردات ناوگان‌های سه سال ساخت از تاریخ سوم خردادماه  ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدر الله بمانا عضو کارگروه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار تین نیوز در پاسخ به ابهامات موجود درباره نوسازی ناوگان به خبرنگار تین نیوز گفت: این طرح در اوایل خرداد 99 (سوم خرداد) از طریق سامانه طراحی‌شده از گروه‌های چهارگانه واردات کامیون که شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ونقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت‌های واردکننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت «صمت» (صنعت، معدن و تجارت) و مالکان حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط و متقاضی واردات می‌شود؛ اجرا شده و از متقاضیان ثبت‌نام به عمل می‌آید.

این مقام مسئول افزود: در این مرحله، تنها از متقاضیان، ثبت‌نام به عمل می‌آید و نیازی نیست ثبت‌نام کنندگان هیچ‌گونه وجهی پرداخت کنند. 

وی در خصوص شرایط و ضوابط واردکنندگان گفت: افراد یا شرکت‌هایی هستند که  صرفاً ذینفعان مورد تأیید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باشند و مراحل اخذ مجوزهای لازم را طی کرده باشند. همچنین هر شرکت یا فردی می‌توانند تعداد مشخص‌شده‌ای از این کامیون‌ها وارد کنند. 

بمانا در خصوص کمک دولت در این طرح اظهار کرد: در طرح واردات کامیون‌های زیر سه سال ساخت در حال حاضر هیچ‌گونه تسهیلاتی از سوی دولت پرداخت نمی‌شود.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در امور نوسازی ناوگان عمومی در پاسخ به این سؤال که چه خودروهایی می‌شود وارد کرد گفت: در بند «ث» ماده 30 صرفاً کامیون‌های تولیدی کشورهای ژاپن، کره جنوبی و کشورهای اروپایی اجازه واردات را دارند.

وی افزود: این کامیون‌ها باید دارای استانداردهای ایمنی و کیفیت روز دنیا و استاندارد آلایندگی و خدمات پس از فروش نیز داشته باشند. 

بمانا در خصوص قیمت تمام‌شده این کامیون‌ها گفت: قیمت تمام‌شده ناوگان توسط مراجع ذی‌صلاح و نظارتی با توجه به قرارداد خرید خارجی ناوگان تعیین و ملاک عمل برای عرضه در داخل کشور قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: طبق اعلام سازمان راهداری هرگونه اطلاعیه دیگری در خصوص واردات و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی موضوع این اطلاعیه فاقد اعتبار بوده مگر آن‌که منحصراً در سایت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درج‌شده باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نوسازی کامیون های فرسوده واردات خودروهای سنگین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای نوسازی ناوگان تین نیوز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • محور هراز بازگشایی شد
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است