Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@17:30:49 GMT

روحانی: اراده پولادین مردم فلسطین ادامه خواهد یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۱۳۹

روحانی: اراده پولادین مردم فلسطین ادامه خواهد یافت

رئیس جمهور با بیان اینکه امسال هم در روز جهانی قدس به هر طریقی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانیم، گفت: ما همیشه در ستیز با ستمگران و حامی مظلومان جهان هستیم.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به در پیش بودن روز قدس اظهار کرد: روز قدس امسال با شرایط خود در مناطقی که به اصطلاح مناطق سفید نام گرفتند که نماز جمعه است و مردم به نماز جمعه خواهند رفت و آنجا ندای خود و ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنهایی هم که در مناطق غیر سفید هستند باز هم از طریق فضای مجازی یا فضای حقیقی در چارچوبی که امکان پذیر است تلاش خود را بکنند. ما هدف اصلی را در هیچ شرایطی از یاد نمی بریم.

وی با اشاره به سخن امیرالمومنین که همیشه با ستمگران در ستیزیم و همیشه حامیان مظلومین عالم خواهیم بود افزود: یکی از ستون‌های اساسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران همین است که در برابر ستمگران بایستیم و به حمایت مظلومان به پا خیزیم.

رئیس جمهور یادآور شد: مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که از خانه و کاشانه خود آواره شدند. خانه‌های آنها غصب شده است. هر روز بر آنها توسط ستمگران ستم روا داشته می‌شود و همیشه قدرت‌های استکباری جهانی به ویژه در رأس آن آمریکا حامی ظالمین، صهیونیست‌ها، نژادپرستی، آپارتاید بودند و برعلیه مظلومین تلاش کردند اما این باور ما است که حق در برابر باطل پیروز خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه فشارهای زیادی بر مردم فلسطین وارد می‌شود و هر روز توطئه جدیدی توسط آمریکا علیه مسلمانان و مردم فلسطین طراحی می‌شود، گفت: اما در عین حال اراده پولادین مردم فلسطین و ایستادگی و مقاومت آنها ادامه خواهد یافت و این راه دیر یا زود به پیروزی نهایی خواهد رسید و ما هم این روز بسیار مهم را گرامی می‌داریم.

وی تاکید کرد: قدس فراموش نخواهد شد. قدس در اشتغال ستمگران باقی نخواهد ماند. سرزمین فلسطین روزی آزاد خواهد شد. ما به هیچ عنوان این ظلم و ستم و تجاوز را نمی‌پذیریم و بر نمی‌تابیم. امروز هم این ندا وجود دارد به آن شکلی که امکان پذیر است. این روز بسیار مهم قدس را گرامی خواهیم داشت.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کد خبر 424781

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور فلسطین روز قدس راهپیمایی روز قدس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد

سعید چگینی، مدیر اداره ارتباطات و رسانه انتشارات سوره مهر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز گفت: امسال انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهد شد.

چگینی با بیان اینکه کتاب آبنبات لیمویی جدیدترین اثر مهرداد صدقی از مجموعه کتاب های قبلی و در ادامه کتاب های آبنبات نارگیلی، آبنبات هل دار و آبنبات دارچینی نوشته شده است افزود: این کتاب به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رسید.

وی در خصوص تهیه یک اثر برای فلسطین نیز افزود: سال گذشته یک مجموعه دو جلدی شعر به نام ترانه های وطن و تبعید با گردآوردی، تدوین و ترجمه موسی بیدج روانه بازار شده است که در نمایشگاه کتاب امسال تمرکز ویژه ای بر این کتاب خواهیم داشت.

مدیر اداره ارتباطات و رسانه انتشارات سوره مهر تصریح کرد: این کتاب دربرگیرنده سروده هایی از نام آوران شعر فلسطین است که اشعار خود را در وطن و یا در تبعید سروده اند.

وی ادامه داد: در این کتاب دو جلدی در ابتدای هر دفتر شعر هم معرفی جامعی از آن شاعر و هم گفت و گویی با آن شاعر گردآوری شده است.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228024 برچسب‌ها سوره مهر فلسطین

دیگر خبرها

  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • نجات محیط زیست با آگاهی بخشی مناسب/ احیاء زمین نیاز به اراده ما دارد