Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:29:42 GMT

محموله میلیاردی «بیسیم دستی» قاچاق در گناوه توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۱۸۱

محموله میلیاردی «بیسیم دستی» قاچاق در گناوه توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان گناوه با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از دپوی یک محموله بی‌سیم دستی قاچاق در روستای مال قائد توسط یکی از افراد سودجو مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن مکان ۷۹۲ دستگاه بی‌سیم دستی قاچاق کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۱۶ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.


 

کد خبر 4930198

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نیروی انتظامی قاچاق ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان بیرجند روابط عمومی مواسات زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار علی اکبر جاویدان با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی شهرستان‌های بندرعباس و میناب روز گذشته با اجرای طرح مهار و کنترل خودروهای عبوری تعداد یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه توقیف و ۷۰ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

وی افزود: علاوه بر توقیف خودروهای شوتی مأموران انتظامی در روستای بوستانو بندرعباس نیز با همکاری عوامل دریابانی مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت بلا صاحب از مشک‌های ماری نیز کشف کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در مجموع در بازرسی از خودروهای توقیفی و مشک ماری ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۴۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر وبا تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6084330

دیگر خبرها

  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد