Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی با اشاره به اینکه یکی از اصول اسلام ستیز با ستمگران است، گفت: مقاومت و اراده پولادین مردم فلسطین ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: ما مواجه با روز قدس هستیم، در مناطق سفید مردم به نماز جمعه می روند و ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روحانی اظهار داشت: آنهایی هم که در مناطق غیرسفید هستند باز هم از طریق فضای مجازی یا فضای حقیقی در چارچوبی که امکان پذیر است (روز قدس را برگزار می کنند) اما ما آن هدف اصلی را در هیچ شرایطی از یاد نمی بریم. یکی از ستون‌های اساسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران همین است که در برابر ستمگران بایستیم و به حمایت مظلومان به پا خیزیم. 

بیشتر بخوانید: کمالی: جهانگیری رای نمی‌آورد مجبور به حمایت از روحانی شدیم سخنگوی کارگزاران: نباید ۱۹۰ نماینده به روحانی رأی منفی می‌دادند

وی ادامه داد: ما همیشه با ستمگران در ستیزیم و یکی از اصول اسلام هم همین است. مردم فلسطین بیش از هفتاد سال است که از خانه و کاشانه خود آواره شدند و خانه هایشان غصب شده است. هر روز بر فلسطینیان ستم روا داشته می شود و همیشه قدرت‌های استکباری جهانی به ویژه در راس آنها آمریکا حامی ظالمین، صهیونیست‌ها، نژادپرستی، آپارتاید بودند و برعلیه مظلومین تلاش کردند اما این باور ما است که حق در برابر باطل  پیروز خواهد شد.

وی بیان داشت:هر روز توطئه جدیدی توسط آمریکا علیه مسلمانان و مردم فلسطین  طراحی می شود اما اراده پولادین مردم فلسطین ایستادگی ومقاومت آنها ادامه خواهد یافت و این راه به پیروزی نهایی خواهد رسید.

*  تقریبا به مرز مهار کرونا رسیدیم

روحانی در مورد مبارزه با کرونا بیان داشت: در این سه ماه قدم به قدم در حال پیشرفت هستیم و عقب نشینی نداشتیم و تقریبا به مرز مهار رسیدیم، اگر برخی استان‌ها بیشتر همراهی می‌کردند الان شرایط بهتری داشتیم اما تا پایان راه مسیر طولانی داریم.

وی در مورد آزاد سازی فروش سهام عدالت گفت: مردم ۳۰ درصد سهام عدالت را میتوانند بفروشند، بانک ها باید این کار را انجام دهند و حق خرید آن را ندارند.

روحانی در مورد خاتمه مجلس دهم بیان داشت: ما روزهایی در کنار هم بودیم، البته بیشتر می توانستیم با هم همکاری کنیم. لوایح بودجه ما هر ساله با کم و بیش تصویب شد. ما از زمان مشروطه دوران فترت داشتیم اما از سال ۵۹ تا به امروز در ده دوره مجالس برگزار شده است.

* روحانی: آرزوی من این است روابط ما با مجلس آینده روابط بهتری باشد

وی ادامه داد: از مجلس دهم باید تشکر کنم، میتوانستیم تفاهم بیشتری داشته باشیم، این تفاهم را می گذاریم برای مجلس آینده. آرزوی من این است روابط ما با مجلس آینده روابط بهتری باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت روحانی فلسطین آمریکا انقلاب اسلامی مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم

رئیس‌جمهور با اعلام شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان
  • پاکستان علاقه‌مند و نیازمند به گسترش همکاری‌ها با ایران است
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند