Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حادثه‌ای عجیب لاک‌پشت‌های دریایی در ساحل جاسک تلف و به گل نشستند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک، در حادثه‌ای عجیب اجساد اجساد لاک‌پشت‌های دریایی در ساحل ونک جاسک مشاهده شده که علت این موضوع هنوز نامشخص است.

توقیف 3 فروند شناور ترال در شرق هرمزگان / کشف 40 تن ماهی و دستگیری 53 نفر به اتهام صید غیرمجازچین: ادعای استرالیا درباره تصمیم بهداشت جهانی یک شوخی استاسترالیا: با چین در جنگ تجاری نیستیم

طبق مشاهدات خبرنگار تسنیم، از ساحل روستای ونک تا روستای بیاهی جاسک حداقل 40 جسد لاکپشت دریایی و یا حتی دلفین دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بومیان منطقه معتقدند چندین کشتی حوالی منطقه در حال صید ترال هستند و اجساد مشاهده شده در ساحل به همین علت است چرا که به سبب صید ترال این لاک‌پشت‌ها کشته می‌شوند.

اهالی روستای ونک می‌گویند هر روز حداقل 5 جسد به مجموع اجساد لاک‌پشت‌ها افزوده می‌شود. 

مدیرکل محیط زیست استان هرمزگان نیز در مصاحبه با رسانه‌ها در این خصوص گفته موضوع و علت مرگ لاک‌پشت‌ها در دست بررسی است.

انتهای پیام/867/ش

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لاک پشت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از خارج سازی مغروقه باری آبکوهی واقع در سواحل روستای آبکوهی شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مهدی بروغنی با اعلام خبر خارج سازی مغروقه آبکوهی افزود: این مغروقه از سال 1352 بر اثر آتش سوزی در منطقه دریایی بندرجاسک غرق و در گل و لای ساحل روستای آبکوهی این شهرستان رها شده بود.

وی  ادامه داد: به علت قرارگیری این مغروقه در مسیر ترددهای ساحلی و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از تردد و شنای گردشگران، خارج سازی این مغروقه از 25 فروردین ماه سال جاری( 1403) در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردری استان هرمزگان قرار گرفت.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، طول این مغروقه را 24 و عرض آن را هشت متر اعلام کرد.

به گفته بروغنی؛ از ابتدای سال گذشته تا کنون و با احتساب مغروقه یادشده، این ششمین مغروقه پرخطری است که برای تامین ایمنی شناورهای درحال تردد در مسیرهای دریایی استان هرمزگان خارج سازی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • نفس راحت لاک‌پشت سبز در ساحل تیاب میناب
  • کشف یک گور دسته‌جمعی در اطراف بیمارستان ناصر در خان‌یونس+ فیلم
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک
  • ارتباط عجیب میان یک جلبک دریایی و بقای انسان‌!