Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۳۰۵ پایگاه ثابت و ۲۵۷ گروه سیار زکات فطریه مردم استان بوشهر را جمع آوری می‌کنند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر با تشریح برخی از اقدامات و تمهیدات ستاد زکات استان در مورد جمع آوری زکات فطریه مردم این استان اظهار داشت: یک هزار و  500 نفر در قالب 305 پایگاه ثابت و 257 گروه سیار مجهز به دستگاه کارت خوان در سطح استان با همکاری بانیان مساجد و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری زکات فطره مردم استان اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پایگاه  زکات را در سطح مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری دانست و افزود: به منظور جذب حداکثری زکات فطریه مردم دیندار استان و کاهش انتقال احتمالی بیماری کرونا در اثر تبادل وجه نقد، ضمن فعال سازی درگاه های الکترونیکی، کد دستوری ussd#5*077*8877* و شماره کارت مجازی 6037997950030370 برای این منظور فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: تمهیدات لازم به منظور دریافت فطریه عام ، فطریه سادات و کفارات به شکل جداگانه‌ای پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر توجه به ترویج فرهنگ پرداخت زکات عنوان کرد: ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و بخشداران  نقش مهمی در زمینه تبیین موضوع پرداخت زکات فطریه دارند و انتظار داریم تمهیدات لازم را برای جمع آوری زکات فطریه در نقاط مختلف این استان فراهم کنند.

لطفی گفت: فقط موسساتی می‌توانند اقدام به جمع آوری زکات فطریه در استان کنند که قبلا مجوز و کارت مخصوص جمع آوری زکات را از ستاد زکات استان دریافت کرده باشند .

میزان زکات فطره از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد 3 استفتاء جدید رهبر انقلاب دربارۀ زکات فطره/ آیا می‌توان "زکات فطره" را برای فقیر کارت به کارت کرد؟ میزان زکات فطره از سوی آیت‌الله مکارم شیرازی اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر جلوگیری از افرادی که بدون مجوز اقدام به جمع آوری زکات می‌کنند عنوان کرد: از نیروی انتظامی درخواست داریم مانع از فعالیت افرادی شوند که بدون داشتن مجوز از ستاد زکات استان اقدام به جمع آوری زکات فطریه می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع آوری کنندگان زکات فطریه باید مبالغ جمع آوری شده را همان روز به حساب دبیرخانه ستاد زکات واریز کنند خاطرنشان کرد: سال گذشته 5 میلیارد تومان زکات فطریه جمع آوری شد که پیش بینی می‌شود امسال به 6 میلیارد تومان افزایش یابد.

دبیر ستاد زکات استان با عنوان اینکه  افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده مبالغ زکات فطریه نیز توسط دبیرخانه ستاد زکات بلافاصله برای توزیع در بین نیازمندان  در اختیار جمع آوری کنندگان قرار می‌گیرد.

لطفی اولویت هزینه کرد زکات فطریه را مورد اشاره قرار داد و  بیان کرد: با نیازسنجی‌های انجام شده در کمیته امداد به محض جمع آوری زکات فطریه با اولویت به بیماران صعب العلاج و فرانشیزهای درمانی، حق استیجاری نیازمندان به مدت سه ماه و خرید وسایل سرمایشی و نیازهای ضروری در همان روز عید به حساب این افراد واریز می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمع آوری زکات فطریه ستاد زکات استان زکات فطریه مردم کمیته امداد استان بوشهر زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • نشست ستاد زکات استان در دهدشت
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور