Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: تصمیم داریم در صورت مساعد بودن شرایط در روز ۲۳ خرداد نخستین مسابقه رسمی خودمان را پس از چهار ماه تعطیلی انجام دهیم. تاریخ انتشار: 11:41 - 31 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۲۴۵۷

محسن سلگی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آغاز فعالیت‌های رشته دوچرخه‌سواری اظهار داشت: در حال نامه‌نگاری با مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت ورزش هستیم تا اگر شرایط مهیا باشد در روز ۲۳ خرداد نخستین مسابقه رسمی خودمان را پس از چهار ماه تعطیلی در احمدآباد مستوفی با حضور رکابزنان در بخش بزرگسالان، بانوان و همچنین جوانان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم از طریق حامیان مالی منابع خوبی را برای این مسابقه در نظر بگیریم. البته باز هم تمامی این موارد منوط به اجازه مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش است، اما امیدوارم تا آن شرایط بهتر باشد تا این مسابقه را برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد اینکه آیا در مسابقه جایزه بزرگ رکابزنان خارجی هم حضور پیدا خواهند کرد یا خیر، گفت: در این شرایطی که رفت و آمد به بیشتر کشورها مشکل است این امر امکانپذیر نیست اما اگر کرونا وجود نداشت خیلی خوشحال می‌شدیم تا ورزشکاران خارجی هم بتوانند در این رویداد حضور پیدا کنند.

سلگی در مورد برگزاری مسابقه آینده دوچرخه‌سواری هم افزود: تصمیم داریم مسابقات آنلاین دوچرخه‌سواری را در چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده با حضور رکابزنان داخلی برگزار و همچنین امشب هم به دنبال این هستیم تا بتوانیم کارگاه طراحی علم تمرین مجازی را با حضور دو تن از مدرسان داخلی به نام‌های هاشم کندی و ابوحیدری مربيان اسبق تيم ملی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: کلاهدوز: به المپیک بروم بین بیست نفر اول خواهم بود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری محسن سلگی دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا