Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، هدف از اجرای این طرح را تقویت کابل‌های تغذیه کننده پایانه غلات بندر شهید رجایی، تغییر سطح ولتاژ فشار متوسط برق شهرک شهید رجایی و ارتقا شبکه از۱۱ به ۲۰ کیلو ولت برای پایداری برق این شهرک اعلام کرد.

الله‌مراد عفیفی‌پور روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم افزود: اصلاح و تکمیل روشنایی تقاطع غیر همسطح کوثر، نصب ۸ پست برق جدید جهت پایداری شبکه ، نصب کنتورهای هوشمندAMI با قابلیت قرائت از راه دور، نصب و راه اندازی دو دستگاه دیزل ژنراتور برای تامین برق اضطراری شهرک مسکونی و هم‌چنین امحا ترانسفورماتورهای سنتی PCB از مهم‌ترین اقدامات در فرایند اجرای این طرح در مجموعه شهید رجایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: انجام این طرح در راستای ارتقا و پایداری برق مورد نیاز مکنده‌های غلات و هم‌چنین سرعت‌بخشی در عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی بسیار موثر است.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: برق‌رسانی به اسکله‌های شماره ۱۳، ۱۴، ۱۵ مجتمع بندری شهید رجایی برای تامین برق پایدار جرثقیل‌ها، مکنده‌ها و آنلودرها و همچنین نصب پایه چراغ‌های تاشو جهت پایداری شبکه روشنایی در این پایانه از دیگر هدف‌گذاری‌های این طرح است.  

عفیفی‌پور افزود: این اقدام هم‌چنین باعث کاهش استهلاک تجهیزات، کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان بهره وری تجهیزات تخلیه و بارگیری و حفاظت از محیط زیست می‌شود.

وی مدت زمان اجرای این طرح را  ۱۴ ماه و مبلغ ریالی تعیین شده برای انجام آن را  ۳۰ میلیارد  ریال اعلام کرد.

عملیات اجرای این طرح با حضور محمد رضا الله یار عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی در ترمینال غلات مجتمع بندری شهید رجایی انجام شد.

برچسب‌ها مصرف بهینه برق هرمزگان منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق هرمزگان منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی مصرف بهینه برق هرمزگان منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اجرای این طرح شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان بروجن گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم است.
فتاح کرمی افزود: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت طرح‌های در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فرهنگیانی که در طرح‌های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحد‌های طرح‌های فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل شود.
سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن هم گفت: طرح مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.
افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷هزار و ۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.
وی گفت: بلوک‌های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه (همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.
علایی متراژ واحد‌های این طرح مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد: واحد‌های این طرح در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • آغاز عملیات مبارزه با افت سن غلات در نهاوند
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن