Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: ما مواجه با روز قدس هستیم، در مناطق سفید مردم به نماز جمعه می‌روند و ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

روحانی اظهار داشت: آن‌هایی هم که در مناطق غیرسفید هستند باز هم از طریق فضای مجازی یا فضای حقیقی در چارچوبی که امکان پذیر است (روز قدس را برگزار می‌کنند)، اما ما آن هدف اصلی را در هیچ شرایطی از یاد نمی‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ستون‌های اساسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران همین است که در برابر ستمگران بایستیم و به حمایت مظلومان به پا خیزیم.

وی ادامه داد: ما همیشه با ستمگران در ستیزیم و یکی از اصول اسلام هم همین است. مردم فلسطین بیش از هفتاد سال است که از خانه و کاشانه خود آواره شدند و خانه هایشان غصب شده است. هر روز بر فلسطینیان ستم روا داشته می‌شود و همیشه قدرت‌های استکباری جهانی به ویژه در راس آن‌ها آمریکا حامی ظالمین، صهیونیست‌ها، نژادپرستی، آپارتاید بودند و برعلیه مظلومین تلاش کردند، اما این باور ما است که حق در برابر باطل پیروز خواهد شد.

وی بیان داشت:هر روز توطئه جدیدی توسط آمریکا علیه مسلمانان و مردم فلسطین طراحی می‌شود، اما اراده پولادین مردم فلسطین ایستادگی ومقاومت آن‌ها ادامه خواهد یافت و این راه به پیروزی نهایی خواهد رسید.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه قدس فراموش نخواهد شد، اظهار داشت: قدس در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند؛ سرزمین فلسطین روزی آزاد خواهد شد. ما به هیچ عنوان این ظلم و ستم و تجاوز را نمی‌پذیریم و بر نمی‌تابیم. این روز بسیار مهم قدس را گرامی خواهیم داشت.

تقریبا به مرز مهار کرونا رسیدیم

وی در مورد مبارزه با کرونا اظهار داشت: در این مدت برای کادر درمانی و خانواده‌هایی که عزیزان آن‌ها در بیمارستان بودند سه ماه نفس گیر بود و باید به افرادی که عزیزان خود را در این دوران سخت از دست دادند و مظلومانه نتوانستند برای آن‌ها مجلس ترحیمی برگزار کنند تسلیت بگوییم، ما هم در غم آن‌ها سهیم و شریک هستیم.

روحانی بیان داشت: در این سه ماه قدم به قدم در حال پیشرفت هستیم و عقب نشینی نداشتیم و تقریبا به مرز مهار رسیدیم، اگر برخی استان‌ها بیشتر همراهی می‌کردند الان شرایط بهتری داشتیم، اما تا پایان راه مسیر طولانی داریم. ما از ابتدا راهی را که انتخاب کردیم قرنطینه آمرانه نبود، بلکه راه ما سیاستی مشارکتی و داوطلبانه بود.

وی در این باره افزود: از مردم درخواست و کمک خواستیم تا به صحنه بیایند و انصافاً هم مردم به خوبی کمک و همکاری کردند و درخواست پزشکان و کادر درمانی و متخصصان و مسئولان را پاسخ مثبت دادند و باید همین راه باید ادامه دهیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: احتیاطات را نباید از دست بدهیم و همه یکدیگر را یاری و کمک کنیم تا ان‌شاءالله با کمترین تلفات و خسارت‌ها به پایان راهی که مورد نظر ما است برسیم.

 بانک‌ها حق خرید سهام عدالت را ندارند

وی تاکید کرد: امیدوارم ۳۰ درصد سهام عدالت که برای فروش آزاد شده است، مردم بتوانند در همین ماه خرداد با مراجعه به شعبات بانک‌ها بتوانند سهام خود را عرضه کنند. بانک‌ها حق خرید این سهام را ندارند.


 روحانی: آرزوی من است روابط ما با مجلس آینده نزدیک‌تر باشد

روحانی در مورد خاتمه مجلس دهم بیان داشت: ما روز‌هایی در کنار هم بودیم، البته بیشتر می‌توانستیم با هم همکاری کنیم. لوایح بودجه ما هر ساله با کم و بیش تصویب شد. ما از زمان مشروطه دوران فترت داشتیم، اما از سال ۵۹ تا به امروز در ده دوره مجالس برگزار شده است.

وی ادامه داد: از مجلس دهم به خاطر حمایت‌ها و همکاری‌ها و تفاهم‌هایی که با هم داشتیم باید تشکر کنم، می‌توانستیم تفاهم بیشتری داشته باشیم، یک دو فوریت ما طی سه سال تا امروز در مجلس بی‌نتیجه ماند. این تفاهم را می‌گذاریم برای مجلس آینده. ما مجری قانون اساسی خواهیم بود، آرزوی من این است روابط ما با مجلس آینده که از هفته بعد شروع می‌شود، روابط نزدیکتری باشد.

    در حال تکمیل شدن

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر حسن روحانی روز قدس فلسطین مردم فلسطین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم